FANDOM

Planeta wielkich zwierząt. Jak wyrywanie zębów (pl. w anime Planeta Wielkich Zwierząt) – to szósty odcinek Sagi podróży kosmicznych i szósty ogólny odcinek Dragon Ball GT.

Fabuła Edytuj

Trunks i Son Gokū odnajdują smoczą kulę, ale upada na nią jabłko, kula wbija się w nie, i ptak zabiera ją razem z jabłkiem do swojego pana, Olbrzyma. Pan przebrana za pszczelą królową, skacze po kwiatach i zostaje zabrana do ula, gdzie pszczoły karmią ją nektarem i każą pilnować larw. Gokū i Trunks uwalniają królową pszczół z pajęczej sieci którzy uwolnili prawdziwą królową z sieci pająka. Pan ucieka z ula i spotyka dziadka i Trunksa, którzy oddają królową pszczołom. Przyjaciele obserwują olbrzyma zjadającego jabłko, w którym utkwiła smocza kula. kula wchodzi w dziurę w zębie olbrzyma. Son odzyskuje ją z ust olbrzyma przy pomocy Kamehame-Hy. Olbrzym uspokaja się kiedy ząb przestaje go boleć. Przyjaciele każą mu dbać o zęby i odlatują.

Główne wydarzenia Edytuj

  • Gokū, Trunks i Pan lądują na Mommāsu aby znaleść tu pierwszą kryształową kulę.
  • Songo berze smoczą kulę z czarnymi gwiazdami, która utkwiła w zębie Olbrzyma.

Występowanie Edytuj

Postacie Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Obiekty Edytuj

Bitwy Edytuj

  • Gokū i Trunks vs. Pająk

Galeria Edytuj