FANDOM

Dlaczego Smocze Kule zniknęły? Nowe wcielenie Gokū (jap. 謎のDB(ドラゴンボール)出現!!悟空が子供に!? [Nazo no Doragon Bōru Shutsugen!! Gokū ga Kodomo ni!?], pl. w anime Nowe wcielenie Songo, ang. The Mysterious Dragon Balls Activate!! Son Goku Becomes A Child!?) – jest pierwszym odcinkiem Sagi podróży kosmicznych i pierwszym ogólnym odcinkiem Dragon Ball GT. Odcinek został wydany po raz pierwszy 7 lutego 1996 roku.

Fabuła Edytuj

Son Gokū ćwiczy z Ūbem w komnacie ducha i czasu niszcząc przy okazji pałac Dende. Pilaf ze swoimi ludźmi przybywa do Boskiego Pałacu by skraść czarnogwiazdkowe smocze kule. Udaje mu się je odnaleźć, ale spotykają Gokū, który łapie wystrzelone przez nich rakiety. Pilaf mówi jakby było dobrze, gdyby Gokū był dzieckiem. Smok spełnia jego życzenie i kule rozlatują się po kosmosie. Gang Pilafa napada na bank. Pan, który akurat ma randkę jest świadkiem walki gangu z policją. Dziewczynka obezwładnia napastników i ratuje zakładniczkę. Gokū i Ūb wracają do siebie. Chichi jest zawiedziona jego odmłodzeniem. Kaiō informuje bohaterów, że muszą w ciągu roku zebrać smocze kule inaczej Ziemia wybuchnie.

Ważne wydażenia Edytuj

Występowanie Edytuj

Postacie Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Objekty Edytuj

Bitwy Edytuj

Galeria Edytuj