Dragon Ball Wiki
Advertisement

Dragon Ball Fusions – to gra na Nintendo 3DS wydana w Japonii 4 sierpnia 2016 r. w Ameryce Północnej 22 listopada 2016 r. oraz w Europie i Australii 17 lutego 2017 r.

Rozgrywka[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Fabuła[]

W przeciwieństwie do innych gier Dragon Ball , Dragon Ball Fusions nie podążają za historią z mangi lub anime. Raczej kręci się wokół głównego bohatera, Tekki, którego można dostosować, oraz jego przyjaciela / rywala Pinichy, którzy używają Smoczych kul do przywoływania Shén Lónga i chcą najlepszy Tenka-ichi Budōkai, w wyniku czego pozostała część historii będzie miała miejsce.

Jeśli wiesz jakie wydarzenia miała ta gra, to napisz je w kolejności chronologicznej.

Postacie grywalne[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Fuzje[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Ultra fuzje[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Fuzje Ex[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Ataki specjalne[]

Wszystkie grywalne postacie mogą uczyć się różnych specjalnych ruchów, takich jak Kamehame-Ha. W przeciwieństwie do większości gier, specjalne ruchy mogą mieć dodatkowe statystyki, które mogą podnieść atrybuty. Również ataki specjalne są uszeregowane od C, B, A, S i G, przy czym G jest najwyższym. Wyższe rangi oznaczają, że Specjalny Atak będzie silniejszy i będzie miał lepsze statystyki (na przykład Kamehame-Ha z rangą G może być silniejszy niż Super Kamehame-Ha z rangą C).

Galeria[]

Advertisement