FANDOM

Dragon Ball Fusions – to gra na Nintendo 3DS wydana w Japonii 4 sierpnia 2016 r. w Ameryce Północnej 22 listopada 2016 r. oraz w Europie i Australii 17 lutego 2017 r.

Rozgrywka Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Fabuła Edytuj

W przeciwieństwie do innych gier Dragon Ball , Dragon Ball Fusions nie podążają za historią z mangi lub anime. Raczej kręci się wokół głównego bohatera, Tekki, którego można dostosować, oraz jego przyjaciela / rywala Pinichy, którzy używają Smoczych kul do przywoływania Shén Lónga i chcą najlepszy Tenka-ichi Budōkai, w wyniku czego pozostała część historii będzie miała miejsce.

Jeśli wiesz jakie wydarzenia miała ta gra, to napisz je w kolejności chronologicznej.

Postacie grywalne Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Fuzje Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Ultra fuzje Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Fuzje Ex Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Ataki specjalne Edytuj

Wszystkie grywalne postacie mogą uczyć się różnych specjalnych ruchów, takich jak Kamehame-Ha. W przeciwieństwie do większości gier, specjalne ruchy mogą mieć dodatkowe statystyki, które mogą podnieść atrybuty. Również ataki specjalne są uszeregowane od C, B, A, S i G, przy czym G jest najwyższym. Wyższe rangi oznaczają, że Specjalny Atak będzie silniejszy i będzie miał lepsze statystyki (na przykład Kamehame-Ha z rangą G może być silniejszy niż Super Kamehame-Ha z rangą C).

Galeria Edytuj