Dragon Ball Wiki
Advertisement

Dragon Ball FighterZ (jap. ドラゴンボール ファイターズ [Doragon Bōru Faitāzu]) – to gra wideo Dragon Ball opracowana przez Arc System Works i opublikowana przez Bandai Namco na PlayStation 4, Xbox One i Microsoft Windows przez Steam. Została wydana 26 stycznia 2018 roku w Australii, Ameryce Północnej i Europie i 1 lutego 2018 w Japonii. Potwierdzono przez Bandai Namco, że gra ma zarówno dubbing w języku japońskim, jak i angielskim. Angielski dubbing obsługiwany jest przez Funimation.

Port na Nintendo Switch został ogłoszony na E3 2018, zostanie wydany 28 września 2018. Wstępne zamówienie zapewnia graczom Dragon Ball Z: Super Butōden, a także Super Saiyanina Blue Son Gokū i Vegete. Wersja beta rozpoczęła się 10 sierpnia 2018 r. Również zostaje wydana manga Despo FighterZ.

Rozgrywka[]

Gracze wybierają trzy postacie, aby utworzyć drużynę. Jedna postać jest kontrolowana i może być przełączana na inne w dowolnym momencie. Gracze mogą również wywołać jedną z postaci, aby wykonać ruch "Assist", umożliwiając jednoczesne ataki i kombinacje z całym zespołem. Wszyscy trzej bohaterowie muszą zostać pokonani, aby mecz się zakończył.

Prawie wszystkie postacie mają również różne style gry / archetypy, niezależnie od siebie nawzajem bardziej współczesnych gier walki, w przeciwieństwie do korzystania z odtwarzanych ruchów bazowych, takich jak gry Budoukai.

Tryby fabularne wyjaśniają, dlaczego wszyscy wojownicy są w stanie walczyć na równi pod względem mocy, a więc muszą polegać na duszy gracza, która w ich zamieszkuje, aby umożliwić im wykorzystanie większej mocy, które hamują silnych wojowników do ustalonego poziomu.

Fabuła[]

W głównej opowieści Android 16 odegra znaczącą rolę - wraz z "tajemniczą armią" Super androidów, którzy wyglądają jak Wojownicy Z. Android 21, zupełnie nowa postać kobieca, również odegra ważną rolę w tej historii.

Istnieją trzy scenariusze fabularne: Seria Super Wojownika, gdzie Son Gokū jest główną postacią, Seria Wrogiego Wojownika, gdzie Freezer jest główną postacią i Seria Android nr 21, gdzie #18 i #21 są głównymi bohaterami. Każda seria ma podobną, ale nieco inną historię. Główna fabuła gry znajduje się w serii Androida nr 21.

Postacie[]

Postacie z DLC[]

Miejsca potyczek[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Specjalne Interakcje[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Opinia gry[]

Gra przyjęła się bardzo dobrze, przebiła próg 85% ale nie 93%.Wyprodukowano 2 miliony kopii tygodniowo po wydaniu, dzięki czemu jest najszybszą grą wideo Dragon Ball. Osiągnął 2 miejsce na listach sprzedaży w Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii i USA.

Krytycznie gra zyskała wysokie uznanie, powołując się na styl artystyczny, system walki, obsadę grywalnych postaci oraz tryb fabularny jako pozytywy. Kilka nazwało to najlepszą grą Dragon Ball i jedną z najlepszych gier walki od lat. Łączność online jest jednym z aspektów, które zostały skrytykowane w związku z grą.

Galeria[]

Advertisement