Dragon Ball: Origins – w Japonii jest grą wideo dla Nintendo DS opartą na Dragon Ball. Został opracowany przez Game Republic i opublikowany przez Atari i Bandai Namco pod marką Bandai. Został wydany 18 września 2008 r. W Japonii, 4 listopada 2008 r. w Ameryce, 5 grudnia 2008 r. w Europie oraz 16 grudnia 2008 r. w Australii. Kontynuacją gry jest Dragon Ball: Origins 2.

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Rozgrywka[edytuj | edytuj kod]

Cała gra (z wyłączeniem przerywników) ma ogólny widok akcji. Son Gokū jest jedyną w pełni odtwarzaną postacią, kontrolowaną za pomocą rysika. Twoim celem jest dotarcie do końca etapu, najlepiej bardzo szybko. Gokū ma dwa różne tryby: jeden, w którym atakuje gołą ręką, i ten, w którym używa swojej mocy. Uczy się także Kamehame-Ha, Tornado! i Techniki Powidoku podczas wydarzeń w grze. Ma licznik życia, który wskazuje jego stan zdrowia i wzkaźnik ki, aby wskazać, o ile więcej ataków może zrobić przed zmęczeniem. Licznik ten wypełnia się z upływem czasu. Bulma towarzyszy mu na wielu etapach, podążając za najbardziej podstawową drogą do końca i starając się zabić każdego wroga. Jednak ona nie ma wielu ruchów Gokū, a ty czasem musisz stworzyć ścieżkę, aby bezpiecznie przejść dalej. Ma własne życie i miernik ki, choć miernik ki nie wyczerpuje się przy normalnych atakach. Jeśli licznik życia postaci jest pusty, gra się kończy, a Bulma zjadliwie (a jednak komicznie) strzela Gokū jako karę za to, że dopuściła się poważnej urazu lub niepowodzenia misji, nawet gdy zwykle nie jest w pobliżu. W skrzyniach skarbów rozproszonych po grze, Songo może znaleźć ulepszenia, które zwiększą liczniki życia postaci, zwiększą jego licznik ki i sprawią, że Bulma wypełni się szybciej. Inne postacie, takie jak Launch i Wūlóng, pojawiają się czasami, ale często są tylko wyzwaniami dla Gokū lub rozwojem fabuły i nie mają mierników życia ani ki.

Postacie[edytuj | edytuj kod]

Bossowie[edytuj | edytuj kod]

Opcjonalni Bossowie[edytuj | edytuj kod]

Przeciwnicy[edytuj | edytuj kod]

Poziomy[edytuj | edytuj kod]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Opinia gry[edytuj | edytuj kod]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.