Dragon Ball: Origins – w Japonii jest grą wideo dla Nintendo DS opartą na Dragon Ball. Został opracowany przez Game Republic i opublikowany przez Atari i Bandai Namco pod marką Bandai. Został wydany 18 września 2008 r. W Japonii, 4 listopada 2008 r. w Ameryce, 5 grudnia 2008 r. w Europie oraz 16 grudnia 2008 r. w Australii. Kontynuacją gry jest Dragon Ball: Origins 2.

Fabuła Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Rozgrywka Edytuj

Cała gra (z wyłączeniem przerywników) ma ogólny widok akcji. Son Gokū jest jedyną w pełni odtwarzaną postacią, kontrolowaną za pomocą rysika. Twoim celem jest dotarcie do końca etapu, najlepiej bardzo szybko. Gokū ma dwa różne tryby: jeden, w którym atakuje gołą ręką, i ten, w którym używa swojej mocy. Uczy się także Kamehame-Ha, Tornado! i Techniki Powidoku podczas wydarzeń w grze. Ma licznik życia, który wskazuje jego stan zdrowia i wzkaźnik ki, aby wskazać, o ile więcej ataków może zrobić przed zmęczeniem. Licznik ten wypełnia się z upływem czasu. Bulma towarzyszy mu na wielu etapach, podążając za najbardziej podstawową drogą do końca i starając się zabić każdego wroga. Jednak ona nie ma wielu ruchów Gokū, a ty czasem musisz stworzyć ścieżkę, aby bezpiecznie przejść dalej. Ma własne życie i miernik ki, choć miernik ki nie wyczerpuje się przy normalnych atakach. Jeśli licznik życia postaci jest pusty, gra się kończy, a Bulma zjadliwie (a jednak komicznie) strzela Gokū jako karę za to, że dopuściła się poważnej urazu lub niepowodzenia misji, nawet gdy zwykle nie jest w pobliżu. W skrzyniach skarbów rozproszonych po grze, Songo może znaleźć ulepszenia, które zwiększą liczniki życia postaci, zwiększą jego licznik ki i sprawią, że Bulma wypełni się szybciej. Inne postacie, takie jak Launch i Wūlóng, pojawiają się czasami, ale często są tylko wyzwaniami dla Gokū lub rozwojem fabuły i nie mają mierników życia ani ki.

Postacie Edytuj

Bossowie Edytuj

Opcjonalni Bossowie Edytuj

Przeciwnicy Edytuj

Poziomy Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Opinia gry Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Galeria Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.