FANDOM

Dragon Ball: Episode of Bardock (manga) – manga stworzona przez Naho Ōishi rysowana od 21 czerwca do 21 września 2011 roku. Manga opowiada dzieje Bardocka po walce z Freezerem. Manga ma 3 rozdziały. 
Dragon Ball - Episode of Bardock CHAPTERS 1-3 MANGA ENGLISH VERSION

FabułaEdytuj

Rozdział IEdytuj

Bardock walczy z Freezerem, który atakuje go Death Ballem. Atak trafia Saiyanina, który zamiast zginąć przenosi się w przeszłość swojej planety. Tam rannego znajdują lekarz Ipana z synem Berrym. Ipana leczy jego rany, a Berry przynosi mu jedzenie. Z czasem Bardock i chłopiec zaprzyjaźniają się ze sobą. Tymczasem zołnierze Chilleda planują podbić Plant.

Rozdział IIEdytuj

Żołnierze Chilleda przybywają na Plant i atakują tamtejsze wioski. Chilled widzi jak Ipana leczy specjalnym płynem rany jednego z mieszkańców wioski i chce zdobyć ten płyn. Berry prosi Bardocka o pomoc. Początkowo Bardock ignoruje jego prośby, ale w końcu godzi się mu pomóc. Zabija żołnierzy Chilleda, jego samego myli z Freezerem.

Rozdział IIIEdytuj

Bardock walczy z Chilledem, który atakuje Berry'ego. Atak rozzłoszcza Bardocka, który zmienia się w SSJ i zabija Chilleda. Chilled zostaje zabity, a Bardock w formie SSJ odchodzi pozostawiając szczęśliwych mieszkańców wioski.