FANDOM

Rety, rety, rety! Nie ma kulek!? (jap. あらららー!タマがない! [Arararaa! Tama ga Nai!], ang. The Emperor's Quest) – Bulma i Gokū postanawiają wyruszyć na dalsze poszukiwania smoczych kul, chcą spełnić swoje życzenia. Zaczynamy odcinek, jak Gokū i Bulma oglądają  film. Bulma przełączyła na film romantyczny i zamknęła oczy,  i zaczęła mówić: "No całuj ją, całuj" i gdy chciała otworzyć oczy, to Son przełączył na inny kanał gdzie właśnie leciał film o Godzilli. Bulma gdy to zobaczyła okropnie się  przeraziła. Mały Son się z niej śmiał, ale ona zabrała pilota i powiedziała, że to nie jest wcale takie śmieszne. Potem powąchała małego, Saiyańskiego wojownika i powiedziała że strasznie cuchnie, pora żeby go wykąpać. Nadszedł czas kąpieli małego 12-letniego Kakarotta. Gdy go myje pyta się ile ma lat. On odpowiedział że 14 a młoda wówczas 16-letnia dziewczyna powiedziała, że jest coś za mały na 14 lat. Rzeczywiście Goku był za mały na 14-latka, a to za sprawą tego, że on liczyć nie umiał. Myślał że po 11 jest 14, a nie 12. Gdy umyła małego Gokū czas aby ona sama wzięła prysznic. Gdy się zaczyna myć rozmyśla o mężczyznach, nagle wchodzi Goku z propozycją umycia jej pleców. Ta się wystraszyła i zaczęła rzucać go wszystkimi przedmiotami. Zdziwiony Son nie rozumiał jej, o co właściwie jej się rozchodzi. Jemu przyszło na myśli, że jak ona go umyła, to on też jej musi umyć plecy. Tak jego przybrany dziadek Gohan go uczył. Później jak Bulma się umyła, powiedziała że miał bardzo miłego dziadka. Więc się przebrali, umyli i  wyruszyli w podróż. Jak dochodziła noc, spotkali tajemniczego żółwia.