Dragon Ball Wiki
Advertisement

Dolltaki (jap. ドルタッキー [Dorutakkī]) – jest oszustem, który służy Doktorowi Myū. Jest arcykapłanem kultu Lūd i kontroluje wielkiego maszynomutanta o imieniu Lūd.

Dragon Ball GT[]

Saga podróży kosmicznych[]

Pierwszy raz go widzimy gdy uderza Gilla nogą i zabiera Pan w postaci lalki, potem przypatruje się walce Mutchy Motchy'ego i Gokū. Zamierza przebudzić Lorda Lūda, więc podstępem zamienia w lalki wyznawców, i swoich podwładnych (rycerzy). Potem napotyka Gokū i Trunksa i uruchamia Lorda Lūda, ucieka z Pan aby się z nią pobawić (ubrać). Miał już zmienić jej koszulkę ale zawołał go Doktor Myū, który prosi aby przyniósł smocze kule. Myū obwinia Dolltaki'ego przez to, że Lūd sobie nie radzi z Gokū i Trunksem. Miū karze Dolltaki'emu rzucić Pan Lūdowi aby ją wessał i zwiększył swoją moc, Dolltaki nie chce jej porzucić, więc Miū przyciska guzik i tym zamienia go też w lalkę. Jego i Pan porywa wiatr, spadają na pole walki i zostają wessani przez Lūda.

Dolltaki (1) (DBGT, odc

Dolltaki szuka ubrania dla Pan

Dolltaki wrócił do swojej formy we wnętrzu Lūda i zostaje spoliczkowany i bity przez Pan. Osoby wessane buntują się na Dolltaki'ego bo ich okłamał ale Pan ich uspokaja. Dolltaki nie chce powiedzieć Pan jak się stąd wydostać, więc Bracia Parapara zaczęli tańczyć, Dolltaki dał się ponieść tańcu i przypadkiem wyjawia jaki jest słaby punkt Lūda. Po pokonaniu Lūda wszyscy wessani wydostali z jego ciała a Dolltaki odlatuje swoją małą kapsułą kosmiczną. Dalltaki przyleciał na planetę M-2, myślał, że zastał tam Doktora Miū ale to był Generał Rild zaniepokojony Dolltaki próbował odejść ale Rild zabił go pociskiem ki.

Występ w grze[]

Dollataki pojawia się w grze Dragon Ball GT: Transformation

Ciekawostka[]

  • Dolltaki uwielbia zabawę lalkami. Pierwsza sylaba jego imienia Doll po angielsku oznacza lalkę.

Galeria[]

Advertisement