FANDOM

Death Ball (jap. デスボール [Desu Bōru], pl. w anime ?, pl. w mandze ?, fr. Boule de la mort, ang. Supernova) – najpotężniejsza technika Chilleda, Coolera i Freezera. Pierwszy raz widzimy tę technikę w pobliżu planety Vegeta, kiedy Imperator we własnej osobie postanawia raz na zawsze stłumić powstanie Saiyan pod wodzą Bardocka. Atak nią był tak potężny, że zniszczył całą planetę, a samego przywódcę rebelii przeniosło w czasie do ery rządów Chilleda. To właśnie tym atakiem Changelingi kończyli życie każdej planety która się im sprzeciwiła.

Informacje Edytuj

Atak ten, podobny do Beerus Damy, polega na stworzeniu małego rdzenia z czystej energii, a następnie gwałtownemu doładowywaniu go do rozmiarów pozwalających zniszczyć jądro planety a tym samym unicestwić cały glob. Na mniejszą skalę Freezer użył tej techniki w walce z Son Goku jednak kula śmierci została przedwcześnie pochłonięta przez Genki-Dame. Kolejny raz tyran użył jej w walce z Sonem już w formie Super Saiyanina do "przepalenia" się przez całą planetę i uszkodzenia jądra Nameku nie doprowadzając jednak do natychmiastowej anihilacji. Atak ten w późniejszym czasie użyty został w walce z Trunksem z przyszłości, jednakże Saiyanin zdołał ją bez trudu odepchnąć i posłać Imperatora do Piekła siekając go mieczem na kawałki.

4155732-4172475604-friez

Moment zagłady Planety Vegeta.