FANDOM

Daigen (czytaj: Daigen, jap. ダイゲン [Daigen]) – jest żołnierzem z Kosmicznej Organizacji Handlu.

Wygląd Edytuj

Wysoki dobrze zbudowany mężczyzna. Ma jasno jagodowy kolor skóry i granatowe długie włosy. Nosi pancerz bojowy z zielono-czarnymi barwami. 

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo o jego osobowości, ale okazuje się, że nie ma on zbyt wielkiego szacunku dla kobiet, gdyż nie dawał spokoju Cheley. Chociaż był najwyraźniej pijany w tym czasie.

Debiut w filmach Edytuj

Dragon Ball Super Edytuj

Brolly Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Dragon Ball Super: Brolly.

Daigen przychodzi do stoli, gdzie siedzi Cheley  i zagaduje do niej, że jest jednym kombatantem chce aby z nim poszła, kobieta odmawia. Lemo mówi, że może się z nim napić, Daigen go odpycha i wciąż zagaduje do Cheley. Wtedy wstaje Brolly, Daigen uderza go pary razy, ale Saiyanin nawet nie drgnął. Brolly denerwuje się i łapie go za ręce następnie go poddusza. Paragus przyciska przycisk w pilocie i naszyjnik Brolly'ego razi go prądem. A Daigen odchodzi.

Siła Edytuj

Daigen jest prawdopodobnie dość silny, ponieważ był jednym z kilku żołnierzy, którzy w miarę zagrożenia mieli atakować przeciwników i był na statku kosmicznym Freezy. Był w stanie zachować przytomność, pomimo tego jak Brolly go podduszał.

Pojedynki Edytuj

Filmy Edytuj

Daigen kontra Brolly.

Galeria Edytuj