FANDOM

Czysty Majin Bū
Ten artykuł dotyczy pierwotnej formy demona z Siódmego Wszechświata. Zobacz też: inne znaczenia tego słowa.
Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Czysty Majin Bū (czytaj: Czysty Madzin Buu, jap. 魔人ブウ (純粋) [Majin Bū (junsui)], pl. w anime Bubu, pl. w mandze Okrutny Buu, fr. Boubou, ang. Majin Buu)Majin, okrutny demon narodzony wraz z powstaniem Siódmego Wszechświata. Jest oryginalną, czystą formą Majin Bū, obejmuje okres istnienia demona od narodzin do rozdzielenia na Dobrą i Złą połowę.

Historia Edytuj

Przed Dragon Ballem Edytuj

Czysty Majin Bū rodzi się wraz z powstaniem Siódmego Wszechświata, ma on podówczas swoją podstawową formę. W niewyjaśnionych okolicznościach Bibidi podporządkowuje go sobie. Przy pomocy demona, czarnoksiężnik pragnie zawładnąć Siódmym Wszechświatem i sieje zniszczenie w jego czterech galaktykach. Podczas walki z Bogami Światów dochodzi do wchłonięcia Południowego Boga Światów i tak powstaje supersilna i umięśniona forma druga. Następnie dochodzi do kolejnej absorpcji; gruba forma Majin Bū jest wynikiem wchłonięcia Wielkiego Boga Światów, zwierzchnika Bogów Światów Siódmego Wszechświata. Połączenie młodego i niedojrzałego Bū z życzliwym i niewinnym Wielkim Bogiem Światów owocuje dziecinną, beztroską istotą, która pomimo swojego zachowania posiada moc znacznie przewyższającą poziom SSJ2, a równą z SSJ3. Wchłonięcie Wielkiego Boga Światów daje Majinowi możliwość płynnego mówienia, chociaż zwykle mówi o sobie w w trzeciej osobie. Bū staje się spokojniejszy i łatwiejszy do opanowania po wchłonięciu Boga, więc Bibidi decyduje, że zapieczętuje go w czarodziejskiej kuli, obawiając się, iż demon mógłby zwrócić się przeciw niemu. Shin uśmierca Bibidiego, a więzienie Bū zostaje przetransportowane na Ziemię i tam ukryte.

Do czasu pojawienia się na Błękitnej Planecie klona Bibidiego – Babidiego – mało kto w Siódmym Wszechświecie zdaje sobie sprawę z istnienia demona, jednak w czasach amoku i terroru Bibidiego wieści o szaleństwie Majin Bū rozprzestrzeniły się po całym uniwersum, co wywołało strach nawet u Colda Daiō, który przykazał swojemu synowi Freezie, by nigdy nie wchodził Majin Bū w drogę.

Dragon Ball Z Edytuj

Saga Tenka-ichi Budōkai 25 Edytuj

Babidi postanawia oswobodzić sługę ojca. W tym celu przybywa na Ziemię, odnajduje kulę-więzienie i kumuluje w jej wnętrzu ki, która ma uwolnić demona.

Saga czarnoksiężnika Babidiego Edytuj

Babidi uwalnia Bū, tym samym ponownie zagraża całemu wszechświatowi. Bū uczy się od swego pana logicznego myślenia i po pewnym czasie zabija go, rozpoczynając swoją podróż po Ziemi w celu napełnienia brzucha.

Ta sekcja wymaga dokończenia. Prosimy, uzupełnij ją!

Saga Grubego Majin Bū Edytuj

Nawiązuje przyjaźń z pseudo-obrońcą Ziemi – Mister Satanem oraz przygarnia pod swą opiekę pieska Bēgo. W wyniki zamachu na życie Mistera Satana i zranienia psiego pupila, pod wpływem gniewu, Majin wyzwala najmroczniejsze instynkty, dzieląc się na dwie istoty. Pierwsza, zła i okrutna oraz niezwykle chuda, uosobienie pierwotnej formy – Zły Majin Bū i druga, gruba, i łagodna, będąca pod wpływem niegdyś wchłoniętego Wielkiego Boga Światów – Dobry Majin Bū.

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Dobry Majin Bū.
ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Zły Majin Bū.

Dragon Ball GT Edytuj

Do ponownego połączenia obu wcieleń dochodzi dopiero po piętnastu latach od reinkarnacji Złego Majin Bū, kiedy Ūb wchłania Dobrego Majin Bū, by móc walczyć z Babym.

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Ūb.

Siła Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Prosimy, dodaj ją!

Techniki Edytuj

Formy Edytuj

Czysty Majin Bū – forma podstawowa Edytuj

W przeciwieństwie do innych form, ta forma w procesie myślenia jest irracjonalna i spontaniczna, nawet niszczy własne ciało, by zniszczyć planety. Chociaż wydaje się mniejszy niż inne formy, jest bardziej niebezpieczny od nich z powodu swojego bezwzględnego zła i nieprzewidywalności. Jest również całkowicie wolny od ograniczeń i nie ma śladu zdrowego rozsądku, a przez to jest wyjątkowo niestabilny. Zachowuje swoją dziecinną osobowość, śmiejąc się histerycznie z powodu niszczenia całych planet.

Wygląd Edytuj

Czysty Majin bu (DBZ, odc. 277)

Czysty Bū w formie podstawowej wygląda niemal identycznie co Zły Super Bū, z tym wyjątkiem, że jest niższy i przypomina dziecko, jego czułek również jest dosyć krótki. W mandze dłonie Czystego Majin Bū w pierwotnej formie mają jedynie po jednym palcu – wskazującym, w anime i grach u każdej z dłoni ma regularne cztery palce i kciuk. Podobnie jak inne formy, nosi workowate białe spodnie z czarnym pasem pokazującym symbol Majinów. Na rękach nosi czarno-złote nadgarstniki.

Charakter Edytuj

Galeria Edytuj

Czysty Majin Bū – forma po wchłonięciu Południowego Kaiōshina Edytuj

Majin Bu po wchłonięciu Południowego Kaioshina

Po wchłonięciu Południowego Kaiōshina

Po tym jak Czysty Bū wchłonął Południowego Boga Światów, przekształcił się w Ogromnego Majin Bū. Ta forma jest pierwszą inkarnacją Super Bū.

Galeria Edytuj