FANDOM

Czarownik Konattsjan – to nienazwany potężny Konatsjanin, który podzielił Hildegarna na dwie części podczas ostatecznej bitwy z nim. Widziano go tylko w retrospekcjach Tapiona podczas filmu Dragon Ball Z: Smocza pięść eksploduje!! Jak nie Gokū, to kto?. Oryginalny japoński dubbing tego filmu odnosi się do tego Konatsjanina jako do Kapłana, a nie do czarodzieja, i jest określany jako Bóg w Daizenshuu 6.

Wygląd Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Biografia Edytuj

Czarownik Konattsjan atakuje Hildegarna (1)

Czarodziej atakuje potwora

Po znalezieniu zaczarowanego miecza i dwóch magicznych fletów, czarodziej wymyślił plan, aby w końcu powstrzymać Hildegarna przed całkowitym zabiciem populacji Konattsjan. W walce Tapion i Minosha, grali na fletach a czarodziej wziął potężny magiczny miecz. Gdy potwór rozproszył się, kapłan rzucił się i pociął Hildegarna na dwie części. Następnie przystąpił do użycia swojej magii, by zapieczętować dwie połówki potwora w Tapionie i Minoshe. Później, po decyzji Soboru Wojennego na Konatts, Tapion i Minosha zostali zapieczętowani do specjalnych pozytywek i wysłani w odległe przestrzenie kosmosu.

Wyposażenie Edytuj

Galeria Edytuj