FANDOM

Chronoa (chiń. 界王時間 [Jièwán shíjiān], jap. クロノア (界王神, 時の界王, 時の界王神) [Kuronoa (Kaiōshin, Toki no kaiō, Toki no kaiōshin], ang. Supreme Kai of Time)Shinjanka, kaiōshin czasu, była kaiōshin oraz kaiō czasu, bóstwo czuwające nad przepływem czasu w kosmosie.

Wygląd Edytuj

Chronoa jest niskim i drobnym Kaiōshinem o młodzieńczym i ładnym wyglądzie z różowawo-pomarańczowymi włosami i różowo-fioletową skórą. Jak większość kaiōshinów nosi parę kolczyków Potara i szaty podobne do noszonych przez nich, choć ma bardziej swobodny design. Ma parę białych butów z wysokim obcasem, które mogą zrekompensować jej krótką sylwetkę, ponieważ jest niska. Pomimo swojego młodego wyglądu, ma co najmniej 75 milionów lat i żyła w okresie, kiedy Beerus zapieczętował Rō Kaiōshina w Mieczu Z, co uczyniłoby ją jedną z najstarszych znanych żyjących Kaiōshinów. W Xenoverse 2 Starszy Kai ujawnia, że jest o około 1000 lat starszy od niej, co oznacza, że jest drugą najstarszą Kaiōshinką mieszkającą we 7 Wszechświecie.

Osobowość Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Przeszłość Edytuj

Chronoa urodziła się ponad 75 000 000 lat temu. Początkowo była zwykłym Kaiō. Przed wiekiem 850 (na krótko przed staniem się Kaiōshinką czasu) Chronoa walczył z Demigrą i jego sojusznikami Putine i Gravy'm, udało jej się pokonać trzech z nich i zostały one wygnane do królestwa Demonów. Później wychowywała Tokitoki do dorosłego osobnika, a tym samym otrzymała stanowisko Kaiōshina czasu. Wkrótce po zostaniu Panią czasu, Demigra zdołał zgromadzić wystarczającą liczbę zabójstw, aby przekształcić się w Demonicznego Boga i próbowała przejąć Tokitoki oraz kontrolę nad Gniazdem Czasu, aby przejąć pozycję Chronoa jako boga czasu i przestrzeni, ale został pokonana przez Chronoa, która zapieczętowała go w Klatce Czasu.

Występy w grach Edytuj

Dragon Ball Online Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Dragon Ball Xenoverse Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Dragon Ball Xenoverse 2 Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Techniki Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Transformacje Edytuj

Najwyższa forma Chronoy

Moc Czasu Wyzwolona - Chronoa

Moc Czasu Wyzwolona Edytuj

Moc Czasu Wyzwolona (jap. 時の力開放 [Toki no chikara kaihō]) – Chronoa posiada transformację znaną jako „Moc Czasu Wyzwolona”. W tej postaci jest silniejsza, wyższa i wygląda dojrzalej. Przypomina dorosłą kobietę o kształtnej sylwetce, jej włosy rosną i sięgają dolne części pleców, strój zmienia się na biały i żółty, zyskuje również nimb podobny do aureoli emitowanej przez Scalonego Zamasu, jednak w kształcie zegara. W tej formie ma ona pełną kontrolę nad czasem.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Chronoa fizycznie się nie pojawia, jednak zostaje wielokrotnie wspomniana jako mocodawczyni Trunksa.
  2. Faktycznie pojawia się w pełni.