FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Chilled (jap. チルド [Chirudo], pl. w anime brak polskiej wersji, pl. w mandze brak polskiej wersji) – jest najstarszym z rodu Changelingów, poznaliśmy go w wyniku przeniesienia się Bardocka w przeszłość.

Jako pierwszy okupował on planetę Plant, jeszcze przez pojawieniem się na niej Tsufulian i Saiyan. Jedyną rasą , która wtedy żyła na tej planecie, byli Plantianie. W celu okupacji, wysłał dwóch swoich sług na tę planetę, gdy ci zostali zabici, sam pofatygował się w celu sprawdzenia, co się dzieje. Okazało się, że na planecie Plant w niewyjaśnionych okolicznościach pojawił się Bardock. Chilled podjął walkę z Saiyaninem. Z góry faworytem był Chilled, pobił Bardocka i w momencie, w którym miał zmiażdżyć mu głowę wtrącił się Berry. Tyran wystrzelił w niego ostrzegawczo kikōhą. Bardock przejął się tym, że coś może się stać jego jedynemu przyjacielowi, wściekł się i uwolnił drzemiące w nim siły Super Saiyanina. Razem z Chilledem rozpoczęli pojedynek na kikōhy, wygrał Bardock, wysyłając ledwie żywego przeciwnika na orbitę planety Plant. Chilled przechwycony przez swoich ludzi, był uzdrawiany w specjalistycznej maszynie, po odzyskaniu przytomności rozkazał swoim ludziom powiadomić resztę rodziny, aby strzegli się tajemniczych istot zwanych Super Saiyanami, po czym umarł.

GaleriaEdytuj