FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Szablon:Ilustracje

Celle Juniory (jap. セルジュニア [Seru Junia], pl. w anime Klony Komórczaka, Miniaturki Komórczaka, fr. Clones du Cell, Horribles miniatures du Cell, ang. Cell Juniors) – siedem miniaturowych niebieskich kopii Cella. Mutant stworzył je, aby torturowały przyjaciół Son Gohana, i tym samym wyzwoliły w młodym Półsaiyaninie wściekłość. Wszystkie siedem zginęło z rąk Son Gohana.

Mimo stosunkowo niewielkich rozmiarów siła klonów znacznie przewyższała ówczesny poziom bojowy większości Wojowników Z. Małe mutanty doskonale wywiązywały się z powierzonego im zadania. W miarę toczenia się walk przyjaciele Gohana odnosili coraz to poważniejsze rany. W końcu, widząc, co spotyka Wojowników Z, Son Gohan przełamał wewnętrzną barierę mentalną, i, w stanie skrajnej wściekłości osiągnął drugi stopień Super Saiyanina, wskutek czego zniszczył miniatury bez większego problemu.

Dragon Ball GTEdytuj

Choć nie było to pokazane w anime, to najprawdopodobniej w wyniku utworzenia portalu pomiędzy Ziemią a Zaświatami wraz z resztą antagonistów Celle Juniory uciekłszy z Piekła wróciły do życia, po czym zostały pokonane przez Wojowników Z.

GaleriaEdytuj