FANDOM

Szablon:Ilustracje

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Caway (jap. キャウェイ [Kyauei]) – wojowniczka z Czwartego Wszechświata i pierwsza przeciwniczka Muten Rōshiego.

Caway ma długie, proste różowe włosy, niebieską skórę i fioletową sukienkę z płaszczykiem, na czole ma opaskę z diamentem. Jej marzeniem jest wyjście za mąż.

Znaczenie imienia Edytuj

Jej imię oznacza kminek zwyczajny, roślinę przyprawową z rodziny baldaszkowatych.

Rozgrywka Edytuj

Saga przetrwania Wszechświata Edytuj

Dziewczyna próbuje go uwieść, mistrz udaje, że jej się udało i atakuje ją. Caway ze strachu przed jego muskulaturą, sama wyskakuje z ringu i kończy na widowni. Jej marzeniem jest wyjście za mąż. Jej imię oznacza kminek zwyczajny, roślinę przyprawową z rodziny baldaszkowatych. Odżywa wraz z całym swoim Wszechświatem, dzięki życzeniu C17.

Osobowość Edytuj

Cawey jest urocza i bardzo uwodzicielska. Używa technikę uwodzicielstwa gdy przeciwnik okaże się być silniejszy od niej, wtedy ma ona przewagę. Dzięki tej technice prawie uwiodła i pokonała Mustera Roshiego.

Wygląd Edytuj

Cawey ma długie, proste amarantowe włosy, które nosi rozpuszczone. Jej czoło zdobi złota bransoleta ze szlachetnym kamieniem przypominający hinduskie bindi. Ma zielony odcień skóry oraz granatowe oczy. Jest ubrana w fioletową sukienkę z płaszczykiem tego samego koloru. Nosi również jasnoróżowe matowe rajstopy oraz ciemnogranatowe buty typu kitten heel.

Siła Edytuj

Jej siła jest podobna do mocy Kurilína, jednak jest od niego troszeczkę silniejsza. Może ona pokonać każdego przeciwnika który stanie jej na drodze, jednak nie zawsze musi wygrywać.