Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Caway (jap. キャウェイ [Kyauei]) – wojowniczka z Czwartego Wszechświata i pierwsza przeciwniczka Muten Rōshiego.

Caway ma długie, proste różowe włosy, niebieską skórę i fioletową sukienkę z płaszczykiem, na czole ma opaskę z diamentem. Jej marzeniem jest wyjście za mąż.

Znaczenie imienia[edytuj | edytuj kod]

Jej imię oznacza kminek zwyczajny, roślinę przyprawową z rodziny baldaszkowatych.

Rozgrywka[edytuj | edytuj kod]

Saga przetrwania Wszechświata[edytuj | edytuj kod]

Dziewczyna próbuje go uwieść, mistrz udaje, że jej się udało i atakuje ją. Caway ze strachu przed jego muskulaturą, sama wyskakuje z ringu i kończy na widowni. Jej marzeniem jest wyjście za mąż. Jej imię oznacza kminek zwyczajny, roślinę przyprawową z rodziny baldaszkowatych. Odżywa wraz z całym swoim Wszechświatem, dzięki życzeniu C17.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Cawey jest urocza i bardzo uwodzicielska. Używa technikę uwodzicielstwa gdy przeciwnik okaże się być silniejszy od niej, wtedy ma ona przewagę. Dzięki tej technice prawie uwiodła i pokonała Mustera Roshiego.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Cawey ma długie, proste amarantowe włosy, które nosi rozpuszczone. Jej czoło zdobi złota bransoleta ze szlachetnym kamieniem przypominający hinduskie bindi. Ma zielony odcień skóry oraz granatowe oczy. Jest ubrana w fioletową sukienkę z płaszczykiem tego samego koloru. Nosi również jasnoróżowe matowe rajstopy oraz ciemnogranatowe buty typu kitten heel.

Siła[edytuj | edytuj kod]

Jej siła jest podobna do mocy Kurilína, jednak jest od niego troszeczkę silniejsza. Może ona pokonać każdego przeciwnika który stanie jej na drodze, jednak nie zawsze musi wygrywać.