Dragon Ball Wiki
Advertisement

Calamis (chiń. カラミス [Karamisu]) – Jest członkiem Galaktycznego Patrolu.

Biografia[]

Dragon Ball Super[]

Saga Więźnia Galaktycznego Patrolu[]

Calamis przywitał Merusa, Irico i Jaco w Kwaterze Głównej Patrolu Galaktycznego i poinformował ich o przebudzeniu Dobrego Buu. Następnie zabiera gang Macareni do Galaktycznego Więzienia i próbuje powstrzymać więźniów przed ucieczką, ale Saganbo skradził mu Ray Guna. Potem Calamis jest obecny na ceremonii wręczenia nagród Son Gokū, Vegetecie, Dobremu Buu, Jaco i Merusa za wysiłki w pokonaniu Moro.

Saga Ocalałego Granolli[]

Jakiś czas po klęsce Moro, Calamis i Jaco odwiedzają Galaktyczne Więzienie i pytają ocalałych członków Brygady Galaktycznych Bandytów o słaby sygnał alarmowy, który przyszedł z krateru na Ziemi po śmierci Moro. Calamis i Jaco są następnie przesłuchiwani przez bandytów w sprawie śmierci Siedem-Trzy, wątpiąc w jego przetrwanie. Patrolowcy wracają na Ziemię i sprawdzają krater, ale nie są w stanie znaleźć żadnego śladu sztucznego człowieka. Nieświadomi, że jego szczątki zostały zabrane przez dwie inne istoty. Następnie udają się do miasta, aby kupić ser i mleko.

Wyposażenie[]

  • Galaktyczny Odbiornik - Urządzenie komunikacyjne noszone na obu uszach przez członków Patrolu Galaktycznego.
  • Ray Gun - Broń wystrzeliwująca wiązki laserowe, które mogą zadać ogromne obrażenia normalnej istocie, ale bezużyteczne dla kogoś o wyższym poziomie mocy.

Ciekawostki[]

  • Nazwa Calamis prawdopodobnie pochodzi od słowa kalmar.
Advertisement