FANDOM

Burning Attack (jap. Bāningu Atakku [バーニングアタック], pl. w anime brak, pl. w mandze brak, fr. brak, ang. Burning Attack) – Druga najsilniejsza (zaraz po Final Hope Slash) technika stworzona i stosowana przez Trunksa z przyszłości. Pierwszy raz widzimy ten atak, gdy Trunks pokonuje Freezera na Ziemi. Następnie w walce tego z Cellem z jego wymiaru czasowego. Po raz ostatni możemy podziwiać atak, gdy również Trunks wykonuje go walcząc z Hatch Hyackiem na planecie Mroku. Nigdy więcej nikt nie stosuje już tej techniki.

Wygląd i sposób przygotowania atakuEdytuj

Wojownik korzystający z tej techniki musi wpierw wykonać szereg dziwnych, acz nieskomplikowanych ruchów rękoma. Następnie układając przed sobą rozpostarte dłonie tak, aby palce wskazujące i kciuki obu rąk tworzyły razem romb, wystrzeliwując kikōhę.

Pocisk wystrzelony z dłoni ma kolor żółtawy bądź błękitny a jego siła jest niezwykle destruktywna. Kształt fali zmienia się zależnie od potrzeby: na początku jest kulisty, później podłużny i kanciasty bądź owalny. Przeciwnik nią trafiony pali się od fali uderzeniowej i ginie.

Trunks burning attack

CiekawostkaEdytuj

Nazwa ataku wypowiadana jest jedynie w grach na PS z serii Dragon Ball Z, w anime nie pada ani razu.

W grach Edytuj

Występuje w Dragon Ball Xenoverse 1 i 2.

GaleriaEdytuj