Ten artykuł dotyczy Bulmy z przyszłości Trunksa. Zobacz też: inne znaczenia tego słowa.

Bulma z przyszłości (jap. 未来のブルマ [Mirai no Buruma], pl. w anime Bulma z przyszłości, pl. w mandze ?, fr. Bulma du futur, ang. Future Bulma)Ziemianka, genialny naukowiec, żyjący w czasoprzestrzeni Trunksa odpowiednik Bulmy z teraźniejszości.

To właśnie Bulma z przyszłości jest pomysłodawczynią podróży w czasie i to ona skonstruowała wehikuł czasu, którym Trunks wyruszył w przeszłość, aby uratować świat przed sztucznymi ludźmi i zapobiec śmierci Son Gokū.

Charakter i fizjonomia[edytuj | edytuj kod]

Z wyglądu jest niemal identyczna, jak ta z teraźniejszości, kobiety różni tylko kilka szczegółów. Bulma z przyszłości z racji wieku wygląda o wiele starzej od teraźniejszej, ma fryzurę, jakiej jej odpowiedniczka nigdy nie nosiła, oraz na jej twarzy bardzo często widnieje smutek. Osobowość, gagi i teksty kobiety są dokładnie takie same jak jej odpowiedniczki z przeszłości.

Dragon Ball Z[edytuj | edytuj kod]

Saga Cella[edytuj | edytuj kod]

Podsaga sztucznych ludzi[edytuj | edytuj kod]

Ta sekcja wymaga treści. Do dzieła!

Dragon Ball Super[edytuj | edytuj kod]

Anime[edytuj | edytuj kod]

Bulma wytwarza paliwo potrzebne na przelot w jedną stronę w przeszłość. Kobieta daje Trunksowi pojemnik i idzie z nim do głównej siedziby Capsule Corporation. Po drodze łapie ją Gokū Black. Kobieta każe synowi iść samemu. Chwilę po tym Black ją morduje.

Manga[edytuj | edytuj kod]

Bulma ginie podczas mycia paneli słonecznych. Kobieta zostaje znaleziona martwa przez swoich pracowników. Sama Bulma nie pojawia się w mandze, tylko Trunks opowiada Mai co się z nią stało.

Galeria[edytuj | edytuj kod]