FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Brianne de Chateau (jap. ブリアン・デ・シャトー (リブリアン) [Burian de shatō (Riburian)], ang. Brianne de Chateau) – reprezentantka i najsilniejsza osoba z Drugiego Wszechświata w Turnieju Mocy. Wygląda delikatnie, ale ma wielką moc, którą pokonuje dwie inne kandydatki.

Wygląd Edytuj

Brianne de Chateau w zwykłej postaci jest szczupłą dziewczyną o długich prostych zielonych włosach. Kiedy pojawia się po raz pierwszy, ma ubraną różową sukienkę. Po transformacji staje się wojownikiem o pseudonimie Ribrianne, przypomina otyłego, wysokiego humanoida z anteną na głowie i białych talarkach-nibyuszach, które pojawiają się w miejscu gdzie w podstawowej formie miała opaskę na włosach. Na dłoniach ma żółte rękawiczki, na stopach kozaki tego samego koloru, jej sukienka staje się czerwono-zielona, pod sukienką nosi białą halkę i czerwone rajtuzy. Dziewczyna dysponuje mocą miłości, która ma niszczycielskie działanie. Przed transformacją skóra Brianne nie różni się kolorem od europeidalnych Ziemian, po transformacji nabiera niebieskiej barwy.

Osobowość Edytuj

Brianne jest bardzo miłą osobą. Zależy jej na miłości i zrobi wszystko żeby ono wygrało. Lubi pomagać innym. Jednak, gdy ktoś naruszył miłość, staje się zła i stara się pokonać danego przeciwnika, potrafi nawet zabić

3a30ddda3e4647631d96dc8e3a4d0f44a76bf70c 00

Brianne de Chateau zmieniająca się w magiczną Ribrianne

kogoś takiego.

Siła Edytuj

Brianne pomimo tego że jest bardzo delikatną osobą, ma wielką moc, która pokonuje wszystkich zawodników z jej Wszechświata. Gdy się wkurzy, potrafi zabić przeciwnika, który obraża miłość. Zwiększa swoją moc dzięki transformacji przez co zamienia się w otyłą kobietę. Wtedy jej moc wzrasta, jednak nie wiadomo ile razy.

Dragon Ball Super Edytuj

Saga przetrwania wszechświata Edytuj

Briant zmienia się razem z koleżankami, ale Siedemnastka udaremnia im przemianę. Dzięki Toppo dziewczyny mogą się zmienić. Jako Ribrianne rozpyla feromony mające obezwładnić męskich zawodników. W tej formie walczy z Vegetą i zmusza go do zrobienia uniku. Son Gokū atakuje ją. Le Briant walczy z Gokū, któremu dorównuje siłą. Dziewczyna zdradza swoje marzenie zostania boginią miłości. Helles i towarzyszki oddają jej swoją siłę i dziewczyna przybiera poziom Super Ribrianne, walczy z Gokū, który rzuca nią pod nogi Jirena. Ribrianne boi się go i wycofuje się z pola walki. Kiedy Gokū zbiera energię na Genki-Damę, ale wtedy atakuje ją Vegeta odrzucając od Saiyanina. Kobieta ogląda walkę Gokū z Jirenem, później walczy z Vegetą. Vegeta nokautuje ją, pomaga jej Su Roas, ale wojownik pokonuje je obie. Briant załamuje się, ale Su dodaje jej otuchy. Ribrianne walczy z Osiemnastką, która pokonuje ją. Pozostali wojownicy z Drugiego Wszechświata oddają jej swoją moc, dziewczyna przyjmuje jeszcze silniejszą postać i unieruchamia przeciwniczkę. Dzięki wspomnieniom i dopingowi Kuririna, Osiemnastka pokonuje ją, lądując na widowni. Brianne widząc ich miłość zaczyna wierzyć, że pozostałych wszechświatach to jest miłość. Gdy Król Wszystkiego wymazuje Drugi Wszechświat, Brianne patrzy na Siódmy Wszechświat, wraz ze swoimi kompanami i na pożegnanie im machają. Odżywa wraz z całym swoim Wszechświatem, dzięki życzeniu Siedemnastki.

Broly Edytuj

Zawodnicy Trurnieju Mocy (DBS, film 001)
ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Dragon Ball Super: Broly.

Została pokazana, gdy Son Gokū mówi o Turnieju Mocy.

Techniki bojowe Edytuj

  • Pretty Cannon - technika polegająca na stworzeniu z energii serca, a następnie jakby zepsucia go. Z serca wylatuje Pretty Cannon które Brianne bierze i uderza nim w przeciwnika. Ta technika została zastosowana przez Brianne podczas walki z Gokū, Osiemnastką oraz Siedemnastką.

Przemiany Edytuj

Ribrianne Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Super Ribrianne Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Gigantyczna Ribrianne Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Ciekawostki Edytuj

  • Przemiana w Ribrianne zdaje się być wzorowana na transformacjach popularnych w seriach z gatunku mahō-shōjo.
  • Postać Brianne (moc miłości, przemiana, przynależność do magicznych dziewczyn, gestykulacja, słownictwo) jest ewidentnym nawiązaniem do Czarodziejki z Księżyca.
  • Brianne de Chateau po przemianie wygląda jak teletubiś.
  • Imię bohaterki pochodzi od nazwy potrawy kuchni francuskiej – châteaubriant.