FANDOM

Bracia Parapara (jap. パラパラブラザーズ [Parapara burazāzu]) – trzej bracia – Don Para, Son Para i Bon Para – którzy poszukują smoczych kul na rozkaz Mutchy Motchy'ego.

Wygląd Edytuj

Wszyscy trzej bracia mają jasnoniebieską skórę i noszą unikalny styl czerwonego kombinezonu. Każdy z nich posiada kamizelkę, z których dwie są oświetleniami w stylu disco, a największa jest boxerem. Kiedy zdejmują kamizelki  , zazwyczaj widuje się ich w koszulkach bez ramion, fioletowego lub białego koloru, a także  widywano ich w muszkach i formalnych kamizelkach, gdy używali telepatii do kontaktu z Gokū.

Charakter Edytuj

Bracia Parapara są dość ekstrawaganccy i uwielbiają pokazywać swoje umiejętności i wykonywać określone sztuczki. Jednakże, gdy czas jest konieczny, bracia traktują rzeczy poważnie i wykonają dziwaczną taktykę, zwracając pełną uwagę. Bracia Parapara, pierwotnie są samolubni, postanawiają stać się bardziej uczciwymi i życzliwymi dla ludzi pod koniec Dragon Ball GT, oferując nawet lekcje tańca dla innych stworzeń.

Dragon Ball GT Edytuj

Saga podróży kosmicznych Edytuj

Bracia ParaPara (DBGT, odc. 010)

Bracia wykonujący Taniec Parapara

Na statku przyglądają się zdobytej smoczej kuli są z tego zadowoleni. Namierzają statek kosmiczny Trunksa i reszty naszych bohaterów próbują ich zmylić. Bracia lecą na Planetę Beehay, żeby zwabić Gokū i spółkę i by zjadły ich Mūmy. Gdy już tam wlecieli , Bracia lecą na Planetę Lūd tam są świadkami jak Mutchy Motchy zamienił jednego ze swoich podwładnych w lalkę i wrzucił go do źródła mocy Lūda. Bracia dają Mutchy'emu kulę są z siebie zadowoleni ale nie trwa to długo bo Mutchy Motchy żąda od nich jeszcze jedną kryształową kulę. Bon Para prosi o jeszcze jedną szansę, Mutchy go nie wysłuchał i celował w jego i braci ale celowo chybił i dał im szansę. Bracia ponownie lecą na planetę Beehay by zdobyć smoczą kulę i nie zostać zamienieni w lalki. Bracia zauważyli statek przeciwników atakowany przez Mūmy, więc schowali się w nim, gdy Gokū i spółka walczą z Mūmami, szukają tam smoczej kuli. Bracia kibicują Gokū i reszcie by pokonali Mūmy i nie zostali zjedzeni bo myślą, że któreś z  nich ma smoczą kulę, wychodzą ze statku i gratulują naszym bohaterom zwycięstwa przeciwko Mūmą i żądają od nich smoczej kuli, ściągają swoje pancerze, które zaczynają grać a Bracia tańczą, pogłaśniają muzykę a nasi bohaterowie (Gokū i spółka) zaczynają sami tańczyć i podwyższają szybkość tańca, by ich przeciwnicy padli  z wycieczenia nagle pancerze przestają grać a bracia tańczyć na widok Mūm wtedy padli  i spółka pokonali braci i ich związali.

Związani bracia (DBGT, odc, 011)

Związani bracia

Po wylądowaniu na planecie Lūde uwięzieni Bracia są przymusem wyciągnięci ze statku przez Gokū i Trunksa bardzo boją się spotkania z Mutchy Motchym. Gokū, Trunks i Gill oraz związani bracia wlatują to pałacu gdzie przebywa Mutchy Motchy, ponieważ chcą odszukać Pan. Bracia zostali zamienieni w lalki i wrzuceni do źródła Lūda.

Bracia ParaPara (DBGT, odc. 014)

Bracia i wszyscy wessani przez luda wrócili do swojej formy bo usłyszeli jak Pan Bije Dolltaki'ego. Bracia ParaPara zaczynają tańczy i wymuszają nim Dolltakiego, który daje się ponieść tańcu i przypadkiem mówi jaki jest słaby punkt Lūda. Bracia używają telepatii i mówią do Gokū aby celował w słaby punkt Luda. Bracia dają znać Gokū kiedy ma atakować. Po pokonaniu Lūda wszyscy wessani wydostali z jego ciała.

Saga złych smoków Edytuj

Bracia pojawili się krótko, kiedy dali energię do Genki Damy Gokū, aby mógł pokonać Yī Xīng Lónga. Zmusili także grupę ludzi (którzy najprawdopodobniej zwerbowali członków Kultu Lūd), którzy tańczyli razem z nimi, by również dać energię.

Gry Edytuj

Bracia Parapara pojawili się w grze na telefon Dragon Ball Z: Dokkan Battle jako postać R, ale tylko Bon Para pojawia się w bitwie.

GaleriaEdytuj