Dragon Ball Wiki
Advertisement

Bonyu (jap. ボニュー [Bonyū]) – jest byłą członkini Specjalnego Oddziału Ginyū. Została stworzona na potrzebę gry Dragon Ball Z: Kakarot.

Wygląd[]

Bonyu to kobieta średniego wzrostu, która jest dość masywna. Ma czerwoną skórę, tak jak Jeice i długie białe włosy, jak Vados. Nosi pancerz bojowy ze symbolem Specjalnego Oddziału Ginyū.

Osobowość[]

Bonyu to niesamowicie biegła osoba, bardzo inteligentna i zdolna jako wojownik. Jednak brakowało jej poglądów Mleckora na charyzmę i nie mogła nadążyć za pozami Oddziału Specjalnego Mleckora, które sama Bonyu uznała za obrzydliwe.

Biografia[]

Przeszłość[]

W pewnym momencie Bonyu stała się częścią Armii Frizera, została zwerbowana przez kapitana Mleckora jako pierwszy członek jego elitarnej oddziału. Jednak nie mogła nadążyć za nawykiem Oddziału Specjalnego Mleckora do dziwnego pozowania, co uznała za obrzydliwe i poprosiła o opuszczenie grupy, chociaż pozostała służącą/żołnierzem w szeregach Armii Frizera.

Dragon Ball Z: Kakarot[]

Dane bitewne Bonyu znajdują się w kapsule kosmicznej Oddziału Mleckora, której Gokū użył do ucieczki przed zniszczeniem planety Namek.

Podczas szkolenia przygotowującego do przybycia Androidów Bulma i Badacza uzyskali dane, badając kapsułę kosmiczną. Na prośbę Bulmy badacza informuje Gokū o danych Bonyu i musi to sprawdzić, ponieważ są niekompletne. Gokū walczy z Bonyu, a po niedługim czasie udaje mu się ją pokonać.

Ciekawostki[]

  • To oryginalna postać stworzona przez Akirę Toriyamę na potrzebę gry.
  • Ma pewne podobieństwo do Vados.
Advertisement