Bibidi (jap. Madōshi Bibidi [Bibidi, Bidibi, Babidi], pl. w anime Bibidi, pl. w mandze Bibidi, fr. Bibidi, ang. Bibidi)kosmita, czarnoksiężnik, który zdołał wybudzić i podporządkować sobie demona . Kiedy Bibidi, chcąc wykonać zadanie wymagające udziału dodatkowej pary rąk, poddał się duplikacji, w wyniku której powstał Babidi[1]. Nie był zbyt silny, ale doskonale posługiwał się czarną magią, przez co był w stanie omamić każdą wybraną przez siebie istotę, w której umyśle dostrzegał choćby najmniejsze zło.

Obudził potężnego Majin Bū po to, by z jego pomocą podbić Siódmy Wszechświat. Nie przewidział jednak, że jego pupil może się przeciw niemu zbuntować. Koniec końców, aby nie zostać zabitym przez własnego sługę, zamyka Bū potężnym zaklęciem w wielkiej różowej kuli. Gdy tylko Kaiōshin Wschodu odkrywa fakt, że demon już mu nie zagraża, zabija on Bibidiego, tym samym wybawiając wszechświat od terroru Majinów.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

  1. Dragon Ball, fullcolor manga, saga Majin Bū, tom 5 – wywiad z Akirą Toriyamą [Jump Comics, 4 lipca 2014].