FANDOM

Berryblue (jap. ベリブル [Beribulu]) – jest starszą opiekunką Freezy.

Wygląd Edytuj

Beriblu (3) (DBS, film 001)

Niska, starsza, pulchna, niebieskoskóra kobieta o prostych, siwych obciętych na pazia włosach i pomarańczowych oczach. Nosi czarnozieloną zabudowaną zbroję, ciemno fioletowy kombinezon i białą spódniczkę.

Osobowość Edytuj

Jest pewna siebie i lekko zarozumiała. Nie boi się wyrazić swojego zdania i opinii na jakiś temat. Dobrze służy Freezerowi.

Relacje Edytuj

Freezer Edytuj

Nie boi się powiedzieć Freezerowi tego, co myśli i zawsze ma rację .frieza ma szacunek dla jej pewności siebie ,ponieważ służyła w frieza force od czasów panowania króla colda ,wraz z faktem że była świadoma wrażliwości friezy na wzrost ,oznacza to ,że jest nie tylko lojalna wobec tyrana ,ale także bliższa mu niż większość żołnierzy .

Biografia Edytuj

Armia Freezy (2) (DBS, film 001)

Przeszłość Edytuj

W pewnym momencie Beriblu dołączyła do Armii Freezy i przez te wszystkie lata udało się jej zdobyć wyższe pozycje. Jest obecna, gdy Freeza i Cold Daiō, odwiedzają planetę Vegeta, by ogłosić, że Freeza jest dowódcą armii Freezy. W młodości służyła jako opiekunka friezy .

Debiut w filmie Edytuj

Brolly Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Dragon Ball Super: Brolly.

Beriblu pyta się Freezy czy chciałby być troszkę wyższy. Potem dodaje, że Freeza zabijał tych którzy naśmiewali się z jego wzrostu. Freeza mówi, że Beriblu ma rację, jak zawsze. Dodaje, że chce być wyższy o 5 cm. Kikono mówi dlaczego nie więcej, przecież w drugiej transformacji jest dosyć wysoki. Freeza odpowiada, że chce być wyższy w swojej ostatecznej formy i byłoby to dziwne gdyby tak nagle urósł, chce by to wyglądało naturalnie.

Freeza jest mało zachwycony tym, że Brolly czasami się nie kontroluje. Paragus mówi, że założył mu naszyjnik i po kliknięciu przycisku na pilocie razi go prądem. Freeza mówi do Beriblu aby dała Lemo i Cheley nagrodę. Freeza mówi, że ich planeta została zniszczona. Paragus odpowiada, że wie ale to nie jego zmartwienie. Freeza mówi, że Vegeta IV przeżył eksplozje. Paragus jest zdenerwowany tą wieścią, Freeza mówi, że pomoże mu się zemścić. Potem mówi do Beriblu aby przygotowała Saiyanom nowy ekwipunek, gdy będą się myć. Potem Beriblu przychodzi po Paragusa, ponieważ Freeza chce mu coś powiedzieć. Trzy dni później Kosmiczna Organizacja Handlu podbija jakaś planetę.

Galeria Edytuj