FANDOM

Beerus Dama (jap. ビルス玉 [Birusu Dama], pl. w anime brak polskiej nazwy, pl. w mandze brak polskiej nazwy, fr. ?, ang. Sphere of Destrucion, Beerus Ball, Super Energy Battle Sphere) – to najsilniejsza technika którą posługuję Beerus. Jedna z najpotężniejszych (jeśli nie najpotężniejsza) w serii.

Ostateczny atak Beerusa, kiedy nie mogąc przewyższyć w czasie walki Son Goku, postanowił zniszczyć ziemię w spektakularnej eksplozji. Ognistą kulę udało się jednak zatrzymać w ostatniej chwili a po wszystkim Bóg Zniszczenia musiał przyznać Saiyaninowi siłę i upór.

Informacje Edytuj

Technika ta w dużej mierze jest podobna do tej, dzięki której powstaje Super Genki-Dama. polega na stworzeniu (z rękoma ku górze) potężnej kuli czystej energii, a następnie gwałtownemu doładowywaniu jej by osiągnęła rozmiar 1/3 planety typu Ziemia. W końcowej fazie kula energii, jak zauważył Tien, bardzo przypomina Słońce. Kiedy kula jest już gotowa, zostaje rzucona w konkretny cel z zamiarem zniszczenia wszystkiego co spotka na swojej drodze. Wysoko destruktywna, używana w ostateczności. 

DBS Giant Sphere of Destruction

Son próbujący zatrzymać Beerus Damę.