FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Szablon:Ilustracje Bacterian (jap.バクテリアン [Bakuterian], pl. Zaduch jest to wielki, otyły i bardzo śmierdzący wojownik, uczestnik Tenka-ichi Budōkai.

Wygląd Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Osobowość Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Biografia Edytuj

Dragon Ball Edytuj

Saga Tenka-ichi Budōkai Edytuj

Po raz pierwszy wystąpił na 21 Tenkaichi Budokai, gdzie walczył z Kurilínem. O mały włos wygrałby, gdyby Son Gokū nie przypomniał Kurilínowi, że nie ma nosa, trzynastoletni chłopak rozprawił się z nim bez problemu. Bacterian dzięki swojej tuszy i odorowi jest bardzo silnym i niebezpiecznym przeciwnikiem, lecz nie można jego siły porównywać z wojownikami takimi jak Gokū czy Jackie Chun.

Saga Piccolo Daimaō Edytuj

Później zostaje zgładzony z rąk sługi Piccolo Daimaō – Tamburine'a (sługa Piccolo pokonuje go Kikōhą w formie prądu elektrycznego, zabija go nią). W momencie złożenia prośby przed Shen Lóngiem w celu wskrzeszenia wszystkich ofiar Piccolo, widzimy Bacteriana po raz ostatni. Pokazana jest wtedy scena jego rezurekcji.

Techniki Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

CiekawostkaEdytuj

  •  Prawdopodobnie wojownik, Bacterian nie brał kąpieli od chwili swoich narodzin.
  • W odcinku, w którym zostaje zabity przez Tambourine'a, widzimy, że jest bezdomny - należy do (oficjalnie nieistniejącej w Japonii) kasty burakumin/eta, czyli stojących na samym dnie drabiny społecznej. Być może to głód skłonił go do wzięcia udziału w turnieju, aby zdobyć główną nagrodę i kupić za nią jedzenie.

Galeria Edytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Taki poziom bojowy podaje kolekcjonerska gra karciana Dragon Ball Carddass.