FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

(jap. ベエ [], pl. w anime Tutu, pl. w mandze ?, fr. Doudou, ang. Bee)ziemski pies, pupil Grubego Majin Bū oraz Mistera Satana.

Podczas niszczenia jednego z miast demon, Majin Bū darował psu życie. Zainteresowany tym, dlaczego owo stworzenie nie bało się go i nie uciekało, przyprowadził małego Bē do swojego domu. Tam Mister Satan zauważył, że pies ma złamaną łapę i prawdopodobnie dlatego nie uciekał. Mimo tego, że nie należy do humanoidalnych ziemskich zwierząt, Bē odegrał w Sadze Majin Bū znaczną rolę. Wspólnie z Mr. Satanem sprawili, że Bū złagodniał i prawie całkowicie przestał czynić zło. Kiedy jednak nieznany morderca omal nie zabił pieska, Bū wpadł w furię i dał życie nowej istocie, materializując w niej całe uwolnione zło.

Po wydarzeniach związanych z walką z Majin Bū, Mr. Satan przygarnia pieska i odtąd mieszka on w posiadłości mistrza. Bē pojawia się również w Dragon Ball GT oraz Dragon Ball Super.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Piesek Bē oraz Mister Satan to jedyne postacie pochodzenia ziemskiego, które nigdy nie straciły życia. Kiedy zły Bū zniszczył planetę, pies za sprawą teleportacji Son Gokū, umknął wraz bohaterami do Świata Kaiōshinów.

PrzypisyEdytuj

  1. Dragon Ball Z.
  2. DB: Siemka! Son Gokū i jego przyjaciele powracają!!
  3. Dragon Ball Kai.
  4. Informacja podana w Dragon Ball Forever, przewodniku po Smoczych Kulach dedykowanym dla wydania Kanzemban.