FANDOM

(czytaj: Baa, jap. バア []) – to bestia żyjąca na planecie Vampa, która stała się pierwszym przyjacielem Brolly'ego i partnerem do sparingów.

Wygląd Edytuj

Ba (3) (DBS, film 001)

Wygląda jak pies, ale z ciałem węża. Jest bardzo długi i duży. Ma szeroką paszcze z ostrymi zębami, czerwone oczy, zielone uszy i ogon. Jego futro ma zieloną barwę, jest bardzo miękkie, ponieważ Paragus i Beets na nim skakali.

Relacje Edytuj

Przyjaciele Edytuj

Brolly Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Brolly (DBS).

Nie pokazano zbyt wiele relacji, ale pomimo tego, że potwór jest bardzo agresywny mocno zaufał Brolly'emu. Ale od kiedy Paragus odstrzelił mu ucho już nie zbliżał się do Brolly'ego.

Debiut w filmie Edytuj

Dragon Ball Super Edytuj

Brolly Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Dragon Ball Super: Brolly.

Paragus i Beets lądują na miękkie futro Baha, z którego insekty wysysają krew. Bā pojawia się i zjada insekty. Potem Brolly dotyka futra, które ma przywiązane do tułowia i mówi, że to jego przyjaciel Bā. Nazwał go Bā bo ciągle ryczał: ba, ba. Był strasznie agresywny, każdego dnia musi się bronić przed jego atakami. Aż pewnego dnia stali się najlepszymi przyjaciółmi. Paragus odstrzelił mu ucho, ponieważ Brolly przestał trenować, od tego momentu nigdy się do niego nie zbliżył, a jego ucho jest częścią jego codziennego stroju.

Siła Edytuj

Bā jest potężnym stworzeniem. Bez problemu zabija insekty, przy których moc 920 jednostek nie wystarcza, jak to powiedział Paragus. Lecz mały Brolly' który miał moc 920 jednostek dawał radę z nim trenować, ale prawdopodobnie w czasie treningu moc Brolly'ego rosła. Ciężko określić siłę Baha, ale jest wyższa niż 920 jednostek.

Pojedynki Edytuj

Filmy Edytuj

  • kontra Brolly.

Galeria Edytuj