FANDOM

BógTube (jap. 神チューブ [Kami chūbu]) – wideoserwis internetowy przeznaczony dla bogów z każdego z osiemnastu wszechświatów. Osoba prowadząca własną działalność na BógTubie nazywana jest bógtuberem.

Opis Edytuj

BógTube umożliwia obserwowanie wszystkich wydarzeń z całego multiwersum, nawet jeśli te dzieją się w granicach innych wszechświatów, np. turnieje sztuk walki. Transmisje pokazywane są na teleodbiornikach z antenami i są dostępne wyłącznie dla bogów - wiadomo, że BógTube jest bezproblemowo dostępny dla Bogów Zniszczenia i Światów, lecz nie wiadomo, jak się miewa sprawa w przypadku bogów postawionych niżej w hierarchii, ale zapewne oni także mogą bez przeszkód oglądać BógTube'a. Możliwe jest również prowadzenie własnej działalności na tym kanale. Taki osobnik zwie się bógtuberem i zajmuje się realizowaniem swoich pomysłów celem zdobycia jak największej oglądalności i popularności. Z zamiarem zostania bógtuberem żartobliwie obnosił się Gowasu.

Historia Edytuj

BógTube'a można było ujrzeć po raz pierwszy w sadze Gokū Blacka. Wtedy to Gowasu - Bóg Światów Dziesiątego Wszechświata - oglądał na BógTubie filmiki z Selekcyjnego Turnieju Sztuk Walki Bogów Zniszczenia. Przebieg walk na tym turnieju miał możliwość oglądać również Zamasu (uczeń Gowasu). Widział on jak Son Gokū przybrał boską formę SSJ Blue co utwierdziło go w przekonaniu, że śmiertelnicy mogą stanowić dla bogów poważne zagrożenie oraz ujrzał możliwości super smoczych kul. To co wtedy Zamasu ujrzał na BógTubie, miało później istotny wpływ na realizację Planu Zero Śmiertelników. Podczas przygotowań do Turnieju Mocy tę stację oglądali Sidra i - Bóg Zniszczenia i Bóg Światów z Dziewiątego Wszechświata. Robili to celem szpiegowania wydarzeń w Siódmym Wszechświecie. Pozwoliło im to odkryć jak groźnym i niebezpiecznym stworzeniem jest Freezer. W tym samym czasie również drużyna Dziesiątego Wszechświata utworzyła własne nagranie, które wrzuciła na BógTube'a. Był to pokaz taneczny prowadzony przez Anielicę Cus, a stworzony został celem podniesienia na duchu mieszkańców tegoż uniwersum, których losy miały niebawem się ważyć na Turnieju Mocy. Mieszkańcy Dziesiątego Wszechświata albowiem byli bardzo rozrywkowi.