Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Autta Magetta (jap. オッタ マゲッタ [Otta Magetta])Metalman, żywa istota zbudowana z metalu. W jego wnętrzu płonie ogień, przez komin na głowie odchodzi dym, lawa stanowi jego ślinę, również traktuje lawę jako napój, który często popija.

Wyglądem przypomina robota, nie mówi, tylko wydaje pewne dźwięki.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Mała, szara głowa z niebieskimi oczami i okrągłymi uszami, masywny, fioletowy tułów, przedramiona i łydki, szare, cienkie ramiona i uda, szary, cienki pas, stopy i dłonie zaokrąglone, niebieskie, mają chwytaki, na piersi ma dwa okrągłe otwory, przez, które widać płonący w nim ogień.

Charakter[edytuj | edytuj kod]

Wrażliwy, łatwo go urazić, obraza osłabia jego ducha walki. Po przegranej walce płakał, bał się również gniewu Champy, gdy drużyna z Szóstego Wszechświata przegrała turniej.

Dragon Ball Super[edytuj | edytuj kod]

Saga Selekcyjnego Turnieju Sztuk Walki Bogów Zniszczenia[edytuj | edytuj kod]

Pojawia podczas turnieju Champy, jako jeden z jego wojowników. Ogląda walki Botamo i Frosta, po ich pokonaniu staje do walki z Vegetą. Potrafi wytworzyć wysoką temperaturę i zużyć tlen w procesie spalania oraz emitować gazy wulkaniczne. Magetta jak reszta jego rasy jest bardzo wrażliwy i pomimo sprawiania problemów Vegecie poprzez temperaturę i zużycie tlenu zostaje pokonany, bo obelga osłabia jego ducha walki i wywołuje jego łzy. Po wypadnięciu za ring Magetta ogląda walkę Gokū z Hitem.

Saga Hita[edytuj | edytuj kod]

Magetta bierze udział w turnieju Baseballowym, zorganizowanym przez Champę i Beerusa.

Saga Przetrwania Wszechświata[edytuj | edytuj kod]

Magetta bierze udział w turnieju Mocy, gdzie razem z Botamo walczą z Vegetą. Zmienia go Cabba. Ich pojedynek, kończy przemiana Kale. Magetta walczy z Vegetą mając zatkane zastygłą lawą uszy. Do walki dołącza Frost. Muten Rōshi chce pokonać Magettę, Mafūbą, ale Frost ratuje go. Po krótkiej walce Vegeta niszczy jego zatyczki i obraża go. Załamany Magetta zaczyna płakać, a Vegeta wyrzuca go za ring. Metalman ląduje obok Roty i Botamo na widowni.

Techniki[edytuj | edytuj kod]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Galeria[edytuj | edytuj kod]