FANDOM

Arrak (jap. アラク [Araku])kosmita, Bóg Zniszczenia Piątego Wszechświata.

Wygląd Edytuj

Wygląda jak humanoidalny owad, na licach ma czułki, jego wargi są duże i szafirowe, białka oczu różowe, a źrenice czarne, na głowie nosi rudą szczecinę. Jego skóra jest beżowa, na ramionach ma złote bransolety.

Charakter Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Dragon Ball Super Edytuj

Saga przetrwania wszechświata Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Saga przetrwania wszechświata.

Przybywa na Mecz pokazowy Zenō i obserwuje walki wszechświatów Siódmego z Dziewiątym. Po widowisku wraca do swojego uniwersum. Kompletuje zawodników do Turnieju Mocy i przybywa wraz z nimi do Świata Nicości. Na miejscu uczestniczy w sparringu battle royal, gdzie mierzy się z Iwenem i Liquirem, poważnie niszcząc przy tym arenę turniejową. Po sparingu wraz z dwoma innymi Bogami Zniszczenia odbudowuje ring.

Debiut w filmach Edytuj

Zawodnicy Trurnieju Mocy (DBS, film 001)

Brolly Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Dragon Ball Super: Brolly.

Został pokazany, gdy Son Gokū mówi o Turnieju Mocy.

Siła Edytuj

Podobnie jak w przypadku wszystkich Bogów Zniszczenia, Arrak jest niesamowicie potężny. Jedynie w jego wszechświecie Anioł, Kuktajl przewyższa jego siłę.

Techniki Edytuj

  • Technika latania - umiejętność pozwalająca unosić się w powietrzu przy użyciu energii ki.
  • Kikōha - podstawowa technika wojowników.
  • Hakai - technika używana przez Bogów Zniszczenia.
  • Telekineza - użył tej techniki aby naprawić uszkodzoną arenę Turnieju Mocy z której przetestował jej wytrzymałość wraz z Iwenem i Liquirem.
  • Zespolenie - życie Arraka i Ogmy jest ze sobą powiązane, więc jeśli jeden z nich umrze, drugi także umrze (w sposób podobny do Piccolo i Kami), aby zapobiec brakowi równowagi pomiędzy naturalnymi siłami stworzenia i zniszczenia, które Arrak i Ogma reprezentują.
  • Promień z palca - w mandze, Arrak wyciąga palec wskazujący i wystrzela z niego promień.