Dragon Ball Wiki
Advertisement

Armia Lorda Sluga lub Klan Demona- grupa wojowników-demonów pod przywódctwem Sluga.

Informacje[]

Po wygnaniu Sluga z Namek, wygnaniec rozpoczął podróżowanie po kosmosie, organizując armię, aby pomogła mu ona podbijać planety. Jego siły po raz pierwszy pojawiają się w czwartym filmie DBZ, gdzie armia odwiedza Ziemię, próbując przekształcić ją w pseudo-kosmiczny pojazd poprzez zamrożenie jej atmosfery dzięki ktoremu mogli by przenieść się na kolejną planetę.

Hierarchia w armii[]

Poplecznicy, którzy pracują najbliżej z Sluga to: Zeeun, Anghira, Dorodabo, Medamatcha, Gyosh i Kakuja, pozostali słabsi i mniej przydatni żołnierze stanowią najniższy szczebel hierarchii. Najniższi szczeblem żołnierze wydają się należeć do tej samej rasy, jednak żołnierze ci są bardzo słabi nawet Chichi w czwartym filmie DBZ pokonuje ich kilku.

Dragon Ball Z film 12[]

Członkowie armii Sluga pojawiają się również w dwunastym filmie DBZ kiedy to złoczyńcy wydostali się z piekła.

Członkowie Armii[]

Ciekawostka[]

  • Gyosh i Kakuja są jedynymi członkami armii Sluga, którzy nie pojawili się w żadnej grze video.
Advertisement