FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Arale Norimaki (jap. 則巻アラレ [Norimaki Arare], pl. w anime Arala, pl. w mandze Aralka Spadkowska)ziemski android zbudowany przez Sembēgo Norimakiego. Pierwotnie występuje w mandze i anime Dr Slump, lecz ma też swoje pięć minut w Dragon Ball'u. Toriyama umieścił także w pierwszej serii świat z Dr Slumpa. Arale mieszka we wsi Pingwinówek.

Wygląd Edytuj

Arele jest drobną dziewczynką o prostych, granatowych włosach i oczach tego samego koloru. Z powodu swojej krótkowzrocznośći nosi okulary z czarnymi, okrągłymi oprawkami. Ubrana jest zazwyczaj w jeansowe ogrodniczki i różowy podkoszulek oraz różową czapkę ze skrzydłami, na której widnieje jej imię.

Osobowość Edytuj

Arale posiada cechy typowe dla dziecka, przy czym zauważyć u niej można brak dyscypliny, czy odpowiedzialności i lekkomyślność, podobnie jak u małego Son Gokū. Uwielbia się bawić.

Biografa Edytuj

Dragon Ball Edytuj

Saga czerwonej wstęgi Edytuj

Gokū ścigając Generała Blue (który wykradł smocze kule) trafił do wioski, gdzie spotkał Arale. Była znacznie silniejsza od młodego Saiyanina , stanęła do walki z Generałem Blue, którego pokonała "bawiąc się we Wrestling". Z charakteru przypomina beztroskie dziecko.

Dragon Ball Super Edytuj

Saga Nadludzkiej Wody (Commeson) Edytuj

Arale pojawia się w 43 odcinku Dragon Ball Super, kiedy Gokū przypadkowo teleportuje się do Pingwinówka.

Saga Hita Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Doktor Slump Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Występ w filmach Edytuj

Dragon Ball: Wielka mistyczna przygoda Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Techniki Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Galeria Edytuj