FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Arale Norimaki (jap. 則巻アラレ [Norimaki Arare], pl. w anime Arelka, pl. w mandze Aralka Spadkowska)ziemski android zbudowany przez Sembēgo Norimakiego. Pierwotnie występuje w mandze i anime Dr. Slump, lecz ma też swoje pięć minut w Dragon Ball'u. Toriyama umieścił także w pierwszej serii świat z Dr. Slumpa. Aralka mieszka we wsi Pingwinówek.

Wygląd Edytuj

Aralka jest drobną dziewczynką o prostych, granatowych włosach i oczach tego samego koloru. Z powodu swojej wady wzroku, nosi okulary z czarnymi, okrągłymi oprawkami. Ubrana jest zazwyczaj w jeansowe ogrodniczki i różowy podkoszulek oraz różową czapkę ze skrzydłami, na której widnieje jej imię. Lubi nosić też różne kostiumy.

Osobowość Edytuj

Aralka posiada cechy typowe dla dziecka, przy czym zauważyć u niej można brak dyscypliny, czy odpowiedzialności i lekkomyślność, podobnie jak u małego Son Gokū. Uwielbia się bawić. Uwielbia pacać kupy patykiem, co jest jej słabością, ponieważ nie jest w stanie się przed tym powstrzymać.

02-02

Tabelka z informacjami o Aralce.

Biografa Edytuj

Doktor Slump Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Dragon Ball Edytuj

Saga Armii Czerownej Wstęgi Edytuj

Gokū ścigając Generała Blue (który wykradł smocze kule) trafił do wioski, gdzie spotkał Aralkę. Była ona znacznie silniejsza od młodego Saiyanina, stanęła do walki z Generałem Blue, którego pokonała "bawiąc się we Wrestling".

Dragon Ball Super Edytuj

Saga Nadludzkiej Wody (Commeson) Edytuj

Aralka pojawia się w 43 odcinku Dragon Ball Super, kiedy Gokū przypadkowo teleportuje się do Pingwinówka.

Saga Zamasu Edytuj

Aralka pojawia się również w 69 odcinku Dragon Ball Super, gdzie pod wpływem substancji, którą otrzymała od doktora Amishirota traci nad sobą kontrolę i wdaje się w walkę z Vegetą, a później z Goku.

Występ w filmach Edytuj

Dragon Ball: Wielka mistyczna przygoda Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Galeria Edytuj