Dragon Ball Wiki
Advertisement

Anghila (jap. アンギラ) –  jeden z elitarnych żołnierzy Sluga. Występuje w Czwartym Filmie DBZ.

Wygląd i Charakter[]

Anghira jest wysokim mężczyzną z niebieską skórą i długimi blond włosami, na głowie ma dwa krótkie rogi i jest ubrany w fioletowe ubrania przypominające te ze starożytnej Grecji. Jest wzorowany na postaci Zarbona, jednym z popleczników Freezera zarówno pod wyglądem wyglądu jak i charakteru.

Biografia[]

Dragon Ball Z: Super Saiyanin Son Gokū[]

Anghira jest najsilniejszym żołnierzem w armii Sluga, posiada on umiejętność wydłużania swych ramion podobnie jak Nameczanie.

Po przybyciu na Ziemię Anghira wraz z kilkoma innymi żołnierzami odnajdują Smocze Kule dla Sluga, w bardzo krótkim czasie.

Anghila

Później, po pokonaniu Dorodabo przez Piccolo wkracza do walki. Anghira próbuje zatrzymać Piccolo jednak nieskutecznie.

Kiedy Gokū przybywa na pole bitwy, Anghira próbuje trafić go Chō Makōhō, jednak przeciwnik odbija pocisk zabijając Anghire.

Techniki[]

Ciekawostki[]

  • Na plakacie promującym czwarty film kinowy DBZ jest ubrany w czerwony strój, a jego skóra jest koloru zielonego zamiast niebieskiego.
  • Jest on jedną z niewielu postaci z filmów kinowych, która zabiła człowieka bezpośrednim atakiem fizycznym - tą osobą jest człowiek któremu, Anghira odebrał trzygwiazdkową Smoczą kulę.

Galeria[]

DragonBallZMovie423

Zaskoczony Anghila

AngilaCountered

Gardłowa kikōha Aghila

AngilaMysticAttack

Mistyczny atak anghhily

Advertisement