Dragon Ball Wiki
Advertisement

Angela (jap. エンジェラ [Enjera], pl. w anime Andżela) – uczennica Liceum Pomarańczowej Gwiazdy w Satan City. Zakochała się w Son Gohanie. Postać występująca w serii Dragon Ball Z 

Wygląd[]

Angela to piękna, rudowłosa dziewczyna która posiada rude, długie loki oraz purpurowe oczy. Jej cera jest jasna. Ubiera się zazwyczaj w białą koszulkę i niebieską spódniczkę. Na uszach ma różowe kolczyki w kształcie małych kuleczek.

Osobowość[]

Jest bardzo ciężka, zarozumiała, zazdrosna, problematyczna i krzykliwa. Chcę postawić na swoim. Gdy zauważa Videl, która rozmawia z Son Gohanem wścieka się i próbuje sprawić, żeby odczepiła się od młodego Saiyanina.

Dragon Ball Z[]

Saga Majin Bū[]

Poznajemy ją, gdy Son Gohan przebiera się z "Super Galaktycznego Wojownika" w normalne ubrania. Chciał bowiem zachować anonimowość. Niestety zostaje zauważony przez Angelę. Son Gohan pewny, iż został zdemaskowany prosi dziewczynę by ta nie zdradzała jego sekretu. Angela zgadza się pod warunkiem, że Gohan pójdzie z nią na randkę. Jest bardzo problematyczną dziewczyną, zazdrosną i nadwrażliwą, w końcu wyjawia sekret wojownika. Okazuje się, że podczas przemiany Son Gohan z "Super Galaktycznego Wojownika" nie miała założonych soczewek kontaktowych (ponieważ jest krótkowidzem), a za jego wielki sekret uznała bokserki z wyszytym misiem.  

Ciekawostka[]

  • Ma taką fryzurę jak Zangya, z tą różnicą, że jej włosy są krótszę
  • Prawdopodobnie ma 16 lat.

Galeria[]

185px-187 - Gohans First Date 20120223-19350885

Angela wraz z Son Gohanem w kinie

Pobrane (3)

Angela uczy się

Angela diciendole el secreto a Videl

Videl i Angela kłócą się o Gohana

Advertisement