Android nr 16 (nowy model) (jap. 人造人間16号 [Jinzōningen Jū Roku-Gō]) – ma pamięć Androida 16, która umieszczona w nowym modelu stworzonym przez #21. W przeciwieństwie do oryginału nie jest zaprogramowany do zabicia Son Gokū.

Wygląd[]

Ma ten sam wygląd co jego oryginał.

Osobowość[]

Ma podobną osobowość to oryginalnego odpowiednika. Różni się tym, że nie che już zabić Son Gokū.

Biografia[]

Przeszłość[]

Aby uratować Androida 16, który został stworzony na obrazie  ludzkiego syna Dwudziestki jedynki, która naprawiła go i umieściła jego pamięć w nowym ciele wzorowanym na oryginale 16.

Seria Super Wojownika[]

Pojawia się na podwórku Bulmy, która jest zdziwiona, że żyje. Kobieta wspomina, że naprawiła go przy jego pierwszej walce z Cellem, #16 odparł, że o innego szesnaście naprawiała. Wyzywa gracza (w ciele Son Gokū) na pojedynek, jest zachwycony, że jego poziom mocy nie spadał aż tak drastycznie. Gdy pojawia się Beerus i Whis #16 odlatuje. Gdy Gokū i reszta odnajdują bazę Armii Czerwonej Wstęgi, #16 wyłania się z cienia. Kurilín pyta go o dawne wspomnienia, Android nie odpowiada ale daje mu do zrozumienia, że tak. Następnie Android 16 rozpoczyna walkę. Został pokonany, Gokū mówi, że od początku było w nim brak instynktu zabójcy. Kurilín pyta o zaprzyjaźnienie się, #16 odpowiada, że nie może opuść Armii Czerwonej Wstęgi, nie może pozwolić ''temu potworowi'' bezkarnie szaleć. Dodaje, że potwór to obecna przywódczyni Armii, Android numer 21. Musiał wykonywać jej rozkazy dodaje, że jej osobowość staje się z dnia na dzień coraz bardziej dzika. Gdyby opuścił posterunek, wtedy przerywa #21 i dokańcza ''Gdybyś opuścił posterunek ona nigdy by się nie przebudziła''. Potem  #21 zabija #16.

Seria Wrogiego Wojownika[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Seria Android nr 21[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Techniki[]

  • Technika latania - umiejętność pozwalająca unosić się w powietrzu przy użyciu energii ki.
  • Rakietowe uderzenie - technika polegająca na wystrzeleniu ręki z dużą prędkością.
  • Piekielny błysk - #16 ściąga dłonie i szczelna ogromną falę w podłoże.
  • Samozniszczenie - jak nazwa wskazuje, technika zabija użytkownika i osoby w pobliżu.

Pojedynki[]

  • #16 kontra Son Gokū

Galeria[]