FANDOM

Anat (jap. アナト, (第1宇宙の界王神) [Anato, (Dai 1 uchū no kaiōshin)], ang. Anat) – jest Bogiem Światów w Pierwszym Wszechświecie, który ma najwyższy poziom ludzkości. Łagodnie się uśmiecha.

Wygląd Edytuj

Ma różowy kolor skóry, białe krótsze włosy układające się w irokeza oraz na uszach wiszą mu złote kolczyki potara. Ubrany jest w jasnoniebieską bluzkę z długim rękawem, fioletowe pumpy (rodzaj spodni), ciemnozieloną długą kamizelkę z pomarańczowym wykończeniem, przepasany pistacjowym materiałem, który również wystaje mu z kamizelki oraz białe kozaki. Z twarzy wygląda na miłego i ugodowego Boga.

Charakter Edytuj

Bardzo skuteczny i udany Shinjanin, wysiłki Anata doprowadziły do ​​tego, że Pierwszy Wszechświat ma najwyższy poziom śmiertelności. Pomimo wysokiego statusu wśród innych bóstw, Anat nie wydaje się być arogancki, często jest widziany z łagodnym uśmiechem. Jest zrównoważony, ponieważ jest jednym z niewielu boskich istot, które zdają sobie sprawę, że Son Gokū jest jedynym powodem, dla którego słabsze wszechświaty mają mniejszą szansę na przetrwanie.

Wydaje się też, że patrzy w dół na wszechświaty "niższego poziomu" biorące udział w Turnieju Mocy, ponieważ nie wydaje się, by on sam się tym przejmował, ponieważ uważa, że ​​nic się nie zmieni.

Dragon Ball Super Edytuj

Saga przetrwania wszechświata Edytuj

Anat bierze udział w meczu wystawowym Wszechkróla, wraz z Awamo i Iwenem, reprezentującymi Pierwszy Wszechświat. Anat ogląda mecze wystawowe i jest wyłączony z Turnieju Mocy z powodu Wszechświata Pierwszego, który ma wysoki ranking śmiertelników.

Po usunięciu Wszechświata Dziewiątego, Gokū, który zapisał słabsze wszechświaty w turnieju Anat ponownie wyjaśnił; nie dano im szansę na przeżycie. Z tego, co właśnie widzieli, walczący i Bogowie po cichu wsłuchiwali się w jego znaczenie słów.

Siła Edytuj

Jako Shinjanin, Anat jest znacznie potężniejszy niż przeciętni śmiertelnicy i niektórzy Shinjanie.

Techniki Edytuj

  • Technika latania - umiejętność pozwalająca unosić się w powietrzu przy użyciu energii ki.
  • Kikōha - najbardziej podstawowa forma fali energii.
  • Zespolenie - życie Anata i Iwena jest ze sobą powiązane, więc jeśli jeden z nich umrze, drugi także umrze (w sposób podobny do Piccolo i Kami), aby zapobiec brakowi równowagi pomiędzy naturalnymi siłami stworzenia i zniszczenia, które Anat i Iwen reprezentują.

Ciekawostka Edytuj

  • Jego imię pochodzi od kananejskiej bogini, Anat.