FANDOM

Absorpcja energii (jap. パワードレイン [Pawā Dorein]) – jest to technika wprowadzona w Podsadze sztucznych ludzi przez Dziewiętnastkę i Doktora Gero. Później pokazano ją w Dragon Ball GT na przykładzie Mutchy Motchy'ego.

Absorpcja energii przez Androidy Edytuj

Android 19 i 20 Edytuj

Androidy

Jest to u nich podstawowa technika bez niej nie mogą zrobić nic. Używają ją za pomocą specjalnego mechanizmu, który zaplanował Doktor Gero. Jest to czerwone półkole wczepione w dłoń. Mogą absorbować energię z technik, a także z ciała (może to spowodować nawet śmierć ofiary), dzięki temu używają technik.

Cell Edytuj

Absorpcja przez Cell'a

Cell wchłania energię za pomocą ogona. Nie może on absorbować energii z technik tylko energie życiową, która go wzmacnia. Wbija swój kolec na ogonie mocno, w ofiarę i pochłania całą energię życiową, po ofierze zostaje tylko odzież. Według Cell'a w ten sposób się karmi, ponieważ często liże swoje usta.

Super 17 Edytuj

Z Super 17 jest podobnie jak z 19 i 20 ale przy absorpcji zwiększa swoją siłę. Jest też bardziej udoskonalona wchłania energię bezpośrednio do swojego ciała.

Mira Edytuj

Mira ma podobnie jak u 19 i 20 pochłania ki za pomocą dłoni, aby wzmocnić swoją siłę i dodać ją do swojej mocy. Jeśli odkryje, że jego moc jest gorsza od innej, po prostu będzie starał się wchłonąć więcej energii, aby zwiększyć swoją moc.

W grach Edytuj