Dragon Ball Wiki
Advertisement

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Absorpcja (jap. 吸収 [Kyūshū]) – zdolność polegająca na wchłanianiu innych.

Użycie[]

Absorpcja jest zwykle stosowana, gdy ofiara posiada określone atuty lub umiejętności, które atakujący pragnie. Technika polega na całkowitym pochłonięciu ofiary lub użyciu części ciała, aby zassać ofiarę do ich ciała, uzyskując w ten sposób swoją moc i zdolności.

Serie[]

Dragon Ball Z[]

Absorpcja Cella[]

Cell rozszerza ogon i wciąga przeciwnika w całości. Gdy Cell pochłonie ofiarę w ten sposób, pozostawia ją przy życiu, choć jest ona najprawdopodobniej pozbawiona przytomności. Przy takiej absorpcji istnieje szansa, że sztuczny człowiek zwróci pochłoniętą istotę, jak miało to miejsce w przypadku Osiemnastki. Cell w ten sposób wessał też Siedemnastkę, który wraz z Osiemnastką pozwolił mu osiągnąć formę doskonalą. Ostatnią ofiarą wessaną w ten sposób przez mutanta był mały Son Gokū w DBGT, ale udało mu się wyść.

Absorpcja Majin Bū[]

Czysty Bū pochłania innych wojowników, dzięki czemu się wzmacnia. Robi to za pomocą swojego rozciągliwego ciała: uwalnia jego fragment, który jest w stanie samodzielnie funkcjonować. Ów fragment łapie przeciwnika i powraca do Bū, wlepiając się weń. Wraz siłą po każdej absorpcji zmienia się wygląd demona. Ta sekcja wymaga dokończenia. Prosimy, uzupełnij ją!

Dragon Ball Super[]

Commeson[]

Uzupełnij tę sekcje!

Dragon Ball GT[]

Absorpcja Lūda[]

Lūd wchłania postacie, które są przemienione w lalki aby zwiększył swoją energię. Aby to zrobić, tworzy wiatry, które przynoszą lalkę do ust

Absorpcja Generała Rilda[]

Generał Rild jest w stanie wchłonąć lewe części Super Mega Cannon Σ, aby zamienić się w swoją postać Hyper Meta Rild.

Absorpcja Super #17[]

Uzupełnij tę sekcje!

Postacie z gier[]

Absorpcja #21[]

Ta sekcja wymaga dokończenia. Prosimy, uzupełnij ją!

Absorbcja Miry[]

Ten artykuł wymaga dokończenia!

Galeria[]

Advertisement