FANDOM

Ōzaru (jap. 大猿 [Ōzaru], pl. w anime Wielka małpa, Księżycowy Potwór, pl. w mandze Potwór, fr. Singe Géant, ang. Great Ape) – jest to podstawowa transformacja każdego Saiyanina. Użytkownik zamienia się w wielką małpę, a jego poziom mocy wzrasta dziesięciokrotnie.

Do tej przemiany potrzeba promieni słonecznych o sile 170 mln xeno, czyli takich, jakie emanuje księżyc podczas pełni lub pocisk ki wykonany techniką Power ball. Oprócz światła księżyca najważniejszym warunkiem przemiany jest posiadanie przez Saiyanina ogona.

Co zrobić, by Ōzaru powrócił do normalnej formyEdytuj

  • obciąć ogon,
  • zniszczyć księżyc,
  • poczekać do końca pełni/do świtu.

Poziom charakteryzują Edytuj

  • wygląd wielkiego goryla,
  • niekontrolowana furia.

Ciekawostki Edytuj

  • Młodzi Saiyanie, zmieniając się w Ōzaru, zapominają o tym kim byli i wpadają w furię, jednak doświadczeni Saiyanie pokroju Vegety, są w stanie kontrolować formę małpy.

Ōzaru w ludzkiej postaci Edytuj

Istnieje możliwość okiełznania siły Ōzaru w ludzkiej postaci, co pozwala zwiększać poziom bojowy bez utraty szybkości. Jedynym, który jak dotąd tego dokonał, był Broly, który wiele lat wcześniej został pozbawiony ogona przez Paragusa z obawy ojca przed mocą syna. Ze względu na wrodzony, nienaturalnie gigantyczny potencjał Broly'ego, ta forma miała siłę pomiędzy Boskim i Niebieskim SSJ. Kolor oczu Saiyanina zmienił się wtedy na żółty, a aura była zielona. Broly osiągnął ją podczas walki na Ziemi przytłoczony mocą SSJG Vegety.

Galeria Edytuj