Dragon Ball Wiki
Advertisement

Dit zijn de regels voor reguliere gebruikers:

1. Het vragen om en het aanbieden van downloadlinks met daarin ongelicenseerde (= zonder toestemming gekopieerde) inhoud wordt niet getolereerd. De eerste keer volgt een waarschuwing en de tweede keer volgt een permanente blokkering van de account en ook wordt de mogelijkheid tot het aanmaken van een nieuwe account geblokkeerd.

2. Wees aardig en behandel mensen met respect. Houdt de discussies beleefd en wees onbevooroordeeld over verschillende meningen.

3. Onderwerpen en berichten die aanzetten tot 'upvotes' (= het klikken op de 'loof'- (of '♡'-) knop) zullen worden verwijderd.

4. Het nadoen van andere gebruikers of beroemde mensen wordt niet getolereerd.

5. Spammen, trollen of vandalisme van elke soort zal worden verwijderd.

6. Als je bent verbannen en terugkomt onder een nieuw account, zal ook dat account worden verbannen.

7. Vraag naar hulp. Zie je iets dat niet juist lijkt? Of heb je gewoon een vraag? Neem dan contact op met Fandom-personeel via "Give feedback" op jouw app's Instellingen-scherm, of via http://community.fandom.com/wiki/Special:Contact.

8. Omdat er in Nederland vooralsnog geen Nederlandstalig gesproken versie werd uitgezonden hoeven er op de wiki geen Nederlandse stemacteurs vermeld te worden. De televisiezender Cartoon Network zond een eerste set DBZ-afleveringen uit in de eerste Engelstalige Funimation/Ocean-versie (gedeeld Amerikaans en Canadees) waarna de RTL-zender Yorin de resterende DBZ-afleveringen uitzond in de Engelstalige Canadese Ocean-versie. Waar destijds enkele afleveringen nog niet beschikbaar waren in de Ocean-versie werd een klein gat opgevuld met de Funimation-versie.

9. Kijkwijzers verschillen per land. Bijvoorbeeld scénes met geweld (met de aanwezigheid of het aanrichten van open wonden) en seksueel getinte scénes komen voor in de DragonBall-series.

10. Als je screenshots upload probeer dan zoveel mogelijk in de hoogste beeldkwaliteit en in de oorspronkelijke beeldverhouding (4:3/vierkant voor de eerste drie series, en breedbeeld voor de bioscoopfilms en de latere series) te uploaden. De beelden die rond 2000 werden uitgezonden bij Cartoon Network en RTL waren gecensureerd wat betekent dat er bijvoorbeeld getekende bloedsporen weggewerkt zijn.

De regels zijn niet van toepassing op beheerders.

Advertisement