Wikia

MonsterCarrotDragonBall

Monster Carrot

Op zoek naar de dragonballs aan het begin van Dragon Ball stoppen Bulma, Goku en Oolong in een dorpje om bij te tanken en wat te winkelen. Al snel blijkt dat het dorpje geterroriseerd wordt door een bende genaamd The Rabbits. Hun leider is Monster Carrot, een konijn met de kracht om iemand in een wortel te veranderen door hem of haar aan te raken. The Rabbits komen ook naar het dorpje als de helden er zijn. Zij laten The Rabbits natuurlijk niet zomaar hun gang gaan en Monster Carrot vraagt zogenaamd om vrede.

MoonRabbits

Goku brengt Monster Carrot en zijn handlangers naar de maan

Bulma neemt zijn hand aan en verandert in een wortel. Het slechte konijn dreigt dan de wortel op te eten als Goku weerstand blijft bieden. Gelukkig zijn Yamcha en Puar inmiddels ook in het dorpje aangekomen en Puar pakt snel de wortel van Monster Carrot. Ondertussen verslaat Yamcha de gewone bendeleden. Goku slaat vervolgens Monster Carrot met zijn krachtstok in elkaar, zo hoeft hij hem niet aan te raken. Uiteindelijk dwingt hij het konijn om Bulma weer terug te veranderen. Dat doet hij en het probleem is opgelost. Hierna wordt Monster Carrot samen met zijn bendeleden naar de maan gebracht door Goku's krachtstok.