FANDOM

Zunas (ズノー 'Zunō', lit. "brain") yra paslaptingas Dragon Ball Super veikėjas, kuris atrodo, kad žino viską, kas įvyko Septintoje visatoje.

Asmenybė Redaguoti

Zunas yra tiesmukas ir dalykiškas veikėjas, kuris nesivadovauja jausmais, elgiasi labai principingai. Tiesa, Zunas žino viską, tačiau vienam asmeniui jis tegali atsakyti tik į ribotą kiekį klausimų. Net jei žmogus ir užduoda kvailą arba ne informatyvų klausimą, kaip pvz. "Kur? Kada? Kaip?" ir pan. Zunas tai užskaito kaip jam svarbų klausimą, ir nepaisant to, jog žmogus dar nori užduoti labai svarbų klausimą, jam teks su Zunu atsisveikinti, todėl svarbu būti atsargiam ir tinkamai paruošti klausimus. Jį taip pat traukia moterų dėmesys, mat jei pas jį apsilanko moteris, jai leidžia užduoti daugiau klausimų, negu vyrams. Ne gana to, Zunas dar gali paprašyti moters, kad duotų jam bučinį, prieš atsakant į jos klausimus.

Kai pasirodė kiek žiauresnis ir galingesnis asmuo, kaip Zamasu, Zunui teko šiek pakeisti taisykles, kad Zamasu galėtų užduoti neribotą kiekį klausimų.