FANDOM

Zenas
Zenas
全王
Manga vardas Zen-chan

Lord of Everything

Vardas Angliškai Zeno, Omni-King
Pirmas Pasirodymas Dragon Ball Super Episode 41
Pasirodo Dragon Ball Super
Rasė dievas
Ištikimybė Ateities Zenui
Mėgsta kovos turnyrai
Nemėgsta blogis, tamsa

Zenas, kitaip sakant Visko Karalius, yra pats galingiausias tarp visų 12 visatų. Jam pavaldūs yra ir Žemės dievai, ir kajai, ir kajošinai, ir naikinimo dievai, ir jų palydovai, ir paties Zeno palydovai. Zeno draugas yra Gokas ir ateities Zenas, kurį Gokas atgabeno iš ateities. Zenui patinka kovos turnyrai, dėl ko surengė ir tarpvisatinį turnyrą.

Asmenybė Redaguoti

Zenas, kaip Visko Karalius yra baisiai vaikiškas. Iš tiesų yra nežinoma, koks jo tikrasis intelektas ir ką jis žino. Sklando gandai, kad yra galingesnių už Zeną. Bet iš Dragon Ball Super serijų matome, jog jis yra baisiai vaikiško būdo.

6548c3261a83d4b4deae205863ef8ce003734c21 hq

Du išdykę Zenai linksmai leidžia laiką

Jo pomėgiai ko gero yra žaidimai bei linksmybės. Na, o kaip pareigą atlieka naikinimo pareigą. Arba kūrimo. O gal tai ne pareiga, gal jam šiaip tiesiog patinka. Kad ir kaip bebūtų, Zenas yra keistas, vaikiškas ir paslaptingas. Kaip matėme, Gokui pavyko susidraugauti su Zenu, nes šis buvo draugiškas, nesivaržė ir geros širdies.

Išvaizda Redaguoti

Zenas ko gero primena plastmasinį žaislą parduotuvės vitrinoje. Bet kad ir kaip bebūtų, taip atrodo galingiausias asmuo Dragon Ball Super serijose. Kaip sakoma "nespręsk apie knygą iš jos viršelio". Zenas yra žemo ūgio, primena vaiką, jis turi stilingą apsiaustą su įdomia simbolika. Taipogi geltoną trikotažą. O jo galva violetinė su per vidurį esančia žydra linija. Jo akys yra apvalios, rainelė tamsios spalvos. Iš galvos kyšo dvi į ausines primenančios pilkos ausys. Neaišku, ar jo oda yra šviesiai mėlyna ar ant jo delnų tiesiog yra užmautos pirštinės.