Episode 3 DBS.jpg

Where Does the Dream Continue?! The Search for Super Saiyan God!
Episode 3 DBS.jpg

Pavadinimas japoniškai

夢の続きはどこだ!?超サイヤ人ゴッドを探せ!

Pavadinimas japoniškai lotyniškomis raidėmis

Yume no Tsuzuki wa Dokoda!? Sūpā Saiyajin Goddo wo Sagase!

Pavadinimas lietuviškai

No information

Serija

DBS

Saga

Battle of Gods saga

Epizodo numeris

3

Premjera Japonijoje

2015 metai, Liepos 19d.

Praeitas Epizodas

Onward to the Promised Resort! Vegeta Goes on a Family Trip?!

Kitas Epizodas

Aim for the Dragon Balls! Pilaf Gang's Grand Strategy!

Where Does the Dream Continue?! The Search for Super Saiyan God! (jap.夢の続きはどこだ!?超サイヤ人ゴッドを探せ!, Yume no Tsuzuki wa Dokoda!? Sūpā Saiyajin Goddo wo Sagase!) yra 3 serija pasirodžiusi Dragon Ball Super anime. Premjera Japonijoje buvo 2015 metais, Liepos 19d.

Siužetas[edit | edit source]

Valdovas Kajus, Gregoris ir Burbulas rodo kad turi ant galvų limbą ir kad yra mirę.

Šiame epizode mes matome Bilsą, kuris keliauja į savo planetą. Jam buvo neramu dėl sapno, kuriame sapnavo apie Dieviškajį Super Sajaną. Jis atvyksta į Bilso šventyklą ir paklausia Žuvies Pranašautojos ar tas Dieviškasis Super Sajanas iš tikrųjų egzistuoja. Ji pasako, kad taip ir nusprendžia jo paieškoti, Visas pasako, kad tokio nėra visatoje ir Visas pasako, kad ne visi buvo sajanai sunaikinti, tada pradeda ieškoti sajanų ir būtent nusprendžia atvykti pas Goką į Valdovo Kajaus planetą, nes jis buvo sunaikinęs Fryzą pasivertęs Super Sajanu.

Senasis Kajošinas ir Rytų Kajošinas labai nerimauja, nes Bilsas gali sunaikinti dar daugiau planetų. Jis buvo sunaikinęs 8,5 planetų. Taip pat buvo atskleista, kad būtent Bilsas ir buvo uždaręs jį Z karde. Taip pat jie nerimavo dėl Son Goko, nes jis gali susikauti su juo ir dar daugiau sunaikinti planetų.

O Žemėje, nenujausdami naujos grėsmės visatai. Ruošiasi švęsti Bulmos gimtadienį. Krilinas su savo žmona Androide 18 ir dukra Marona važiavo mašina ir buvo didžiūlė spųstis, tačiau jie mašiną paverčia kapsule ir nusprendžia išvykti skraidydami. Jie susitiko, Jamčį, Puarą, Tenšinhaną ir Čiautsą. Taip pat susirenka Ulongas, Džinas Vėžlys, Gohanas, Čičė, Madžin Bū ir Ponas Šėtonas.

Visi draugai susirenka išskyrus Vedžitą ir Goką, nes jie abu treniruojasi, tačiau Gokas prisiminė apie Bulmos gimtadienį. Bulma keliauja su laivu švęsti savo gimtadienio. O Bilsas su Visu nusprendžia keliauti, tačiau žinojo, kad kelionė bus ilga ir Visas pasiima priešpiečius.

Svarbiausi įvykiai[edit | edit source]

  • Bilsas nusprendžia atvykti į Valdovo Kajaus planetą pas Goką.
  • Bulma suruošia savo gimtadienį.

Dalykai[edit | edit source]

Vietos[edit | edit source]

Kategorija:Dragon Ball Super serijos Kategorija:Serijos