FANDOM

Bulmadbzbath

Bulma

Vonia (お風呂 Ofuro) yra vieta, kur žmonės brenda į vandenį, kad atsipalaiduotų arba išsimaudytų. Kitoks variantas būtų dušas, kur žmogus irgi išsimaudo.

Panaudojimai Redaguoti

Dragon Ball Redaguoti

Pirmą kartą Dragon Ball serijose vonios panaudojimas yra, kuomet Bulma sutinka Goką, tačiau kadangi jis augo toliau nuo civilizacijos, šis nežino, kas yra vonia. Bulma turėjo vonią savo namuose, kurį iškvietė pasinaudojusi kapsule. Vėliau pati Bulma naudojasi vonia, kuomet vieši Ulongo namuose. Tuo metu įvyksta ir tas juokingas atsitikimas, kai įsilaužia Jamčis ir pamato po antklode kažkokius apvalumus, manydamas, jog tai jo ieškomi drakono rutuliai.

Kuomet Džinas Vėžlys kaip dovaną nuo Bulmos gauna laikrodį, galintį jį sumažinti, šis įkalbina Lančę pasinaudoti vonia, kad galėtų ją slapta stebėti, tačiau jo planas žlunga, kadangi Lančė po nusičiaudėjimo virsta į blondinės pavidalą, kuri perpranta Džino Vėžlio suktus patvirkusius ketinimus. Žudikas Taupaipajus irgi pasinaudoja vonia, grįžęs po kovos su Goku. Jis ten pasinaudojęs labai karštu vonios vandeniu netgi išsiverda kiaušinį.

Karštosios versmės Redaguoti

FanfanBath

Fanfan karštose versmėse

Kartą Gokas, treniruodamasis, keliauja laiku atgal – jis nusikelia į Džino Vėžlio jaunystės laikus ir ten aptinka jį slapta stebintį karštose versmėse besimaudančią moterį, vardu Fanfan.

Dragon Ball Z Redaguoti

Vienoje serijoje Gokas pasinaudoja didele vonia, kuomet bėga gyvatės keliu. Ta vonia buvo parengta Princesės Gyvatės. Nameko planetoje, Bulma savo kapsulės name naudojasi vonia, o ten gulėdama kalbasi su savo tėvu, esančiu Žemės planetoje. Vedžitas grįžęs į Žemę, Bulmos patartas pasinaudoja dušu, po kurio jis netenka savo senųjų sajaniškų drabužių, kadangi Bulmos požiūriu jie sudriskę ir nešvarūs. Kai Buu pasistato namą ir susidraugauja su Ponu Šėtonu, o vėliau ir su šuneliu, jie trys linksmai leidžia laiką, žaisdami ir pliuškindamiesi vonioje.

Buu&BeeBath

Buu su šuneliu