Dragon Ball Lietuviška Wiki
Advertisement
Hirtsas

"Zeno galėjo sunaikinti visatą viena mintimi. Aš tiesiog norėjau jus visus išlaisvinti iš šio laisvės trūkumo, bet jūs visi sukilote ir peržengėte savo ribas. Štai kodėl aš pradėjau vertinti mirtinguosius."
— "Ultimate Conclusion! The Universal Conflict Ends!"

Hirtsas - yra „Core Area Warriors“, asmenų, kurių tikslas sunaikinti Zeną, vadovas. Jis yra pagrindinis Visuotinio konflikto sagos antagonistas.

Išvaizda[]

Hirtsas turi šviesius plaukus ir smailias ausis. Jis dėvi juodą paltą, raudonas pirštines, oranžinius akinius.

Tikslas[]

Hirtso tikslas yra sunaikinti Zeną. Jis kolekcionuoja įvairius sajanus, antagonistus ir vėliau juos paverčia naujomis figūromis, kurios, kaip žinoma, nusiteikusios sunaikinti visus, kurie pastos joms kelią. Pats Hirtsas nėra itin stiprus, kaunasi padedamas savo tarnų (sukurtomis figūromis, prikeltais sajanais ir t.t.).

Visatinio Konflikto saga[]

Hirtsas pasirodo kartu su Susijungusiu Zamasu ir stebi jo sąjungininkus Oreną ir Kaminą kovojant su Vedžitu“ ir Ateities Trunks. Jis pasakoja Zamasu, kad jie neplanuoja bendrauti su 7 Visatos dalyviais ir prašo jo susilaikyti nuo dalyvavimo tol, kol nebus nugalėtas Zeno. Jo dėmesys atmetamas pastebėjus, kad Kamiorenas yra užvaldytas, jis nusprendžia suteikti jam daugiau galios. Naudodamas savo energijos kubelius, jis sutraukia Visatos sėklą ir susilieja su Kamiorenu, todėl jis smarkiai sustiprėja ir tampa didesniu.

Energija[]

Hirtsas lengvai užvaldo Hitą, kurio „Time-Skip“ įrodo, kad jis yra neveiksmingas. Dėl savo minčių skaitymo galios, Hirtsas gali išvengti rimtų Super Sajano Mėlynojo Vegeta smūgių. Tada jis išvengia smūgio iš „Dyspo“ ir sutraukia jį į energijos kubą. Kategorija:Vyrai Kategorija:Blogiečiai

Advertisement