Garlikas Jaunėlis
GarlicJr.png
ガーリック・ジュニア
Gārikku Junia
Anime vardas Garlic Jr.
Vardas Angliškai Garlick jr.
Pirmas Pasirodymas Filmas: Dragon Ball Z: Dead Zone
Anime: "The Heavens Tremble"
Pasirodo DBZ
Rasė Demonas
Lytis Vyras
Adresas Garliko Jaunėlio pilis
Ištikimybė Tamsos demonas
Mėgsta paversti taikos pasaulį tamsos pasauliu
Artimi veikėjai Garlikas (tėvas)
Nikis (pavaldinys)
Gingeras (pavaldinys)
Sanšas (pavaldinys)
Spisas (pavaldinys)
Vinegaras (pavaldinys)
Saltas (pavaldinys)
Mustardas (pavaldinys)

Download (2).jpg

Garlikas Jaunėlis (angl. Garlic Jr.) yra antagonistas DBZ anime, bei filme Dragon Ball Z: Dead Zone.

Siužetas[edit | edit source]

Dragon Ball Z: Dead Zone filmas[edit | edit source]

Garliko jaunėlio tarnai pagrobia Gohaną, bei sutriuškina Pikolą, o Garlikas Jaunėlis tampa nemirtingu. Kai Son Gokas su Pikolu nužudo Garliko jaunėlio tarnus. Pradeda kautis ir pamatęs, kad pralaimės pasiverčia antra forma. Jis nukauna Pikolą su Goku ir beveik laimi, tačiau Gohanas žiauriai įsiutęs įtraukia Garliką Jaunėlį į jo sukurtą mirties zoną.

Dragon Ball Z[edit | edit source]

Jis vargais negalais įšsiropšia iš mirties zonos, kadangi mirties zona prasiveria kartą per daugelį metų ir Garlikas vėl užvaldo pasaulį juodaisiais garais, užkrečia ir kovotojus Jamčį, Tenšinhaną, Džiną Vėžlį, vėliau ir Pikolą, bet kerai nesuveikia, nes jis pats velnias. Pradeda kautis, bet pamatęs, kad vėl pralaimės dar kartą pasiverčia antra forma ir vos nelaimi, bet Gohanas sunaikina mirties žvaigždę ir visiems laikams sunaikina Garliką Jaunėlį.

Formos[edit | edit source]

  • Pirma forma - šioje formoje jis yra labai mažas, su šešiais geltonais taškais ir jo kūnas yra mėlynas. Jis šia forma būna tol kol neprisiartina mirties žvaigždė.
  • Antra forma - jis pavirsta, kai prie jo priisiartina mirties žvaigždė, tampa labai didelis, raumenys išauga. Kūnas tampa tamsiai mėlynos spalvos. Kovinė galia išauga taip pat.

    Garlikas Jaunėlis antroje formoje

Kategorija:Blogiečiai Kategorija:Drakonų kovos veikėjai Kategorija:Demonai Kategorija:Ateiviai