FANDOM

DBZKai Icon

„Dragon Ball Z Kai“ logotipas

Dragon Ball Z Kai, žinomas japonijoje kaip Dragon Ball Kai (ドラゴンボール改「カイ」, Doragon Boru Kai; pažodžiui "Pertvarkytas Dragon Ball"), yra Dragon Ball Z anime serijos kurios buvo šiek tiek paredaguotos ir perleistos aukštos raiškos kokybėje 20-ųjų Dragon Ball metinių proga.

Serijos rodymo istorijaRedaguoti

2009 m. vasarį Toei Animation paskelbė, kad retransliuos Dragon Ball Z 20-ųjų Dragon Ball metinių proga. Premjera įvyko 2009 balandžio 5 d. Šios serijos buvo pritaikytos HDTV 16:9 formatui, buvo pašalintos kai kurios smurto scenos, pridėta nauja įžanga ir pabaiga bei orginalaus Dragon Ball Z įgarsintojų balso takeliai. Medžiaga taip pat buvo dar kartą pertvarkytą, kad kuo tiksliau atitiktų manga, todėl istorija vystosi greičiau, bei panaikinti sugadinti kadrai. Kenji Yamamoto orkestrinis garso takelis buvo pakeistas Shunsuke Kikuchi originalaus Dragon Ball Z orkestriniu garso takeliu. Šis foninės muzikos pakeitimas galiausiai pasiekė ir visus angliškai dubliuotus epizodus. Serialas baigėsi su Celo saga, o ne su Bū saga, kaip Dragon Ball Z. Iš viso buvo planuota parodyti 98 epizodus, tačiau dėl 2011 m. Sendajaus žemės drebėjimas ir cunamis|žemės drebėjimo ir cunamio Tohoku regione, paskutinis Dragon Ball Kai epizodas nebuvo išleistas ir serialas baigėsi parodžius tik 97 serijas, iš kurių paskutinė pasirodė 2011 m. kovo 27 d. Tačiau vėliau, 98 epizodas vis dėl to buvo išleistas 2011 m. Rugpjūčio 2.

Dragon Ball Kai sugrįžo į Japonijos TV 2014 m. balandžio 6 su Madžin Bū saga ir pasibaigė 2015 m. birželio 28, parodžius 61 epizodą Japonijoje, tuo metu kaip pasaulinė versija išėjo su 69 epizodais. Tokiu būdu, iš viso japoniška Dragon Ball Kai versija turi 159 epizodus, tuo metu kai pasaulinė versija turi 167 epizodus.[1]

Kaip ir visiems kitiems Dragon Ball anime Funimation nusipirko licenziją Dragon Ball Kai leidybai anglų k. Serialas rodytas Nicktoons kanalu nuo 2010 m. gegužės 10 d. iki 2012 m. sausio 1 d. Nuo 2010 m. rugpjūčio 14 d. serialą taip pat pradėjo rodyti Toonzai, o jų pradėtą transliaciją tęsia Toonzai pasekėjas Vortexx, kuris Dragon Ball Kai pradėjo rodyti nuo 2010 m. rugpjūčio 25 d. Tiek Nicktoons tiek Toonzai/Vortexx rodytos versijos buvo cenzūruotos, nors palyginus Toonzai/Vortexx versija buvo cenzūruota daug griežčiau, tikriausiai todėl, kad jų transliuotojas buvo CW televizijos kanalas. Papildant TV epizodus Funimation išleido dvikalbio regiono DVD ir Blu-ray Dragon Ball Kai diskų paketus. Juose galima rasti originalų japonišką garso takelį su angliškais subtitrais ir neredaguotus bei angliškai dubliuotus variantus. CSC Media Group įsigijo Dragon Ball Kai transliavimo teises Jungtinėje Karalystėje ir pradėjo savo transliaciją Kix! kanalu 2013 m. pradžioje.

NuorodosRedaguoti

  1. V-Jump, Issue #4, 2014